اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات گلستان خبر داد

صعود 27 پله‎ای گلستان به رتبه نخست مبارزه با مواد مخدر کشور

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: با تلاش‎های صورت گرفته گلستان توانست از رتبه 27 به رتبه نخست کشور در زمینه مبارزه با مواد مخدر دست پیدا کند.

صعود 27 پله‎ای گلستان به رتبه نخست مبارزه با مواد مخدر کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علیرضا جمشیدی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران استان گلستان که با حضور نابغه قرآنی جهان اسلام برگزار شد اظهار داشت: در مبارزه با مواد مخدر تنها گلستان رتبه نخست را کسب کرد و رتبه‎های دوم و سوم در این زمینه نداشتیم.

وی با بیان اینکه دنیا مزرعه آخرت است تصریح کرد: هر کسی کار نیکی انجام دهد نزد خدای متعال ثبت و ضبط خواهد شد و در قبال اعمال خود پاداش دریافت خواهد گرفت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان وجود نابغه قرآنی در جهان اسلام را یک نعمت بزرگ الهی عنوان کرد و افزود: آسیب‎هایی که جامعه، در حوزه اعتیاد با آن روبرو است با ترویج و گسترش فرهنگ دینی و قرآنی کاهش می‎باید.

جمشیدی خاطر نشان کرد: اگر محافل قرآنی که امروز با حضور نابغه قرآنی جهان اسلام در این جلسه برگزار شد در محافل آسیب‎پذیر و حتی بزهکاران به نمایش درآید و آنها این قدرت لایزال الهی را ببینند حتما ایمان آورده و متدین می‎شوند.

وی متذکر شد: اگر قرار است از زندگی سالم، بدون اعتیاد، بدون طلاق، بدون سرقت و بزهکاری بهره‎مند شویم فقط باید دین و قرآن وارد زندگی شده و قرآنی تربیت شویم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان به بازنگری دو کار مهم، انتخابات و مواد مخدر اشاره کرد و یادآور شد: به دلیل مهم بودن این موضوعات، حاکمیت باید رأسا آن را اجرا و مدیریت کند.

جمشیدی اذعان کرد: متاسفانه امروز عده‎ای از ترس از دست رفتن منابع می‎خواهند که انتخابات را بیگانگان در کشور برگزار کنند و ناظران بین‎المللی بر آن حاکم باشند که به لطف الهی، نظام اسلامی سازوکاری تعریف و اجرا می‎کند که امکان هیچ تقلبی در فرآیند انتخابات وجود ندارد.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول