اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال تاکنون

1500 کیلو انواع مواد مخدر در لارستان کشف شد

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان لارستان از کشف یک‌هزار و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در لارستان خبر داد.

1500 کیلو انواع مواد مخدر در لارستان کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، احمد ارجمند بعد از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان لارستان که در فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مواد مخدر کشف شده شامل تریاک، حشیش، شیشه و کراک به همراه 518 قرص متادون بوده است.

وی اضافه کرد: در این مورد 20 نفر از قاچاقچیان و 80 نفر معتاد دستگیر و 17 خودرو و دو موتورسیکلت از قاچاقچیان نیز توقیف شده است.

در ادامه جلسه معاون سیاسی فرماندار ویژه لارستان خواستار مبارزه جدی‌تری با انواع مواد مخدر و قاچاقچیان این مواد افیونی شد.

عبدالرحیم مقیمی با بیان اینکه در حال حاضر دشمن با شیوه‌های نوین جوانان کشورمان را هدف قرار داده است، گفت: ما نیز باید شیوه تبلیغی و ارشادی نوینی را برای مقابله با دشمن به کار ببریم.

معاون سیاسی فرماندار ویژه لارستان اضافه کرد: کمیته‌های فرهنگی، پیشگیری، بهداشت و درمان وظیفه دارند تا تلاش خود را مضاعف کرده و با برنامه‌ریزی منظم و با همکاری با شورای محلات، پایگاه‌های مقاومت بسیج و کانون‌های مساجد نسبت به مقابله با ترفندها و تهاجم فرهنگی دشمن اقدام کنند.

در پایان مقرر شد با نصب بنر، توسعه ورزش همگانی، نظارت بر خرابه‌های متروکه سطح شهر و برگزاری کلاس‌های آموزشی نسبت به مقابله با این تهاجم شوم مبارزه شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول