اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:

ورزش به تنهایی حلال مشکل جوانان نیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با تاکید بر اهمیت نقش ورزش در نشاط و پویایی جوانان گفت: با این وجود ورزش به تنهایی حلال مشکلات جوانان نیست.

ورزش به تنهایی حلال مشکل جوانان نیست

 به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، عباس دهقان صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی ابرکوه اظهار داشت: یکی از اهداف وزارت ورزش و جوانان توجه به موضوع جوان، خودباوری و ورزش و سلامت اجتماعی است.

وی  افزود: واقعیت آن است که ورزش به تنهایی نمی‌تواند سلامت کامل جامعه ما را تامین کند.

وی با اشاره به اینکه در کنار ورزش، بحث ساختار دینی،‌اخلاق، هویت جوان، معیشت جوانان، فرهنگ، ازدواج و اوقات فراغت می‌تواند سلامت جامعه را تامین کند، افزود: به دنبال این هستیم که بحث ورزش بر بحث جوانان غلبه نکند و با حمایت‌های استاندار که دغدغه بسیاری در مورد جوانان دارد، این مشکل برطرف شود.

دهقان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در این زمینه اظهار داشت: در برنامه‌ریزی برای ورزش و جوانان در استان یزد سه آیتم مدنظر است که سازماندهی امور جوانان، سازماندهی هیئت‌های ورزشی و ساماندهی اماکن و تجهیزات ورزشی در این زمینه مدنظر قرار گرفته است.

وی افزود: در کشور، شورای عالی جوانان به ریاست رئیس جمهور، ستاد سازماندهی ملی جوانان به ریاست وزیر ورزش و جوانان، ستاد سازماندهی امور جوانان به ریاست استاندار و ستاد سازماندهی امور جوانان در شهرستان به ریاست فرماندار را داریم که همه برای تحقق اهداف ارزشی در این عرصه تلاش می‌کنند.

دهقان ضمن قدردانی از توجه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ابرکوه به ورزش و قرار دادن موضوع گسترش ورزش باستانی در دستور جلسه این شورا اظهار داشت: در چند سال گذشته توجه ویژه‌ای به این ورزش در استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به گوشه‌هایی از فعالیت‌های انجام شده در این زمینه افزود: آمادگی داریم که در راستای گسترش زورخانه‌ها، فضاهایی را که از طرف ادارات مانند میراث فرهنگی در اختیار ما قرار داده می‌شود را تعمیر کنیم و با تجهیز این اماکن، آنها را در اختیار ورزشکاران این رشته قرار دهیم.

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول