اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فنی‌وحرفه‌ای مازندران

مصوبه سفر اول هیئت دولت بر زمین ماند

خبرگزاری فارس: مرکز ملی المپیاد مهارت مازندران از مصوبات سفر نخست هیئت دولت به شهرستان آمل با وجود پیشرفت فیزیکی اندک هنوز تا به بهره‌برداری رسیدن زمان زیادی نیاز دارد.

مصوبه سفر اول هیئت دولت بر زمین ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، ظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آمل که به برنامه‌ریزی اعتبارات تملک دارایی این شهرستان در سال ‌جاری اختصاص یافته بود، با انتقاد رئیس مرکز فنی‌وحرفه‌ای آمل از عدم اختصاص اعتبار به مرکز ملی المپیاد مهارت مازندران همراه بود.

در این جلسه که دو نفر از کارشناسان سازمان فنی‌وحرفه‌ای مازندران نیز حضور داشتند، خواستار اختصاص اعتبار شهرستانی به این پروژه شدند.

رئیس مرکز فنی‌وحرفه‌ای آمل در این جلسه با اشاره به اینکه ساختمان این مرکز با زیربنای هزار مترمربع در دو طبقه در زمین 15 هزار مترمربعی احداث شده و نیمه کاره مانده است، یادآور شد: این مرکز برای احداث مرکز ملی المپیاد مهارت مازندران و مرکز سنجش مهارت غرب مازندران در نظر گرفته شده است که بعد از سال‌ها اعتبار کافی برای آن در نظر گرفته نشده است.

قاسم خالقی با تاکید بر اینکه این مرکز استان مازندران به ویژه شهرهای اطراف آمل را به خوبی پوشش خواهد داد، افزود: این مورد نیاز این مرکز از سوی خیرین به فنی‌وحرفه‌ای واگذار شده که بعد از کش‌وقوس فراوان تنها توانستیم برای بخشی از آن سند مالکیت بگیریم.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ساختمان و زمین‌های اطراف موردنیاز آن بدون حصارکشی رها شده است، اظهار داشت: عدم همکاری شهرداری وقت در صدور پروانه ساخت و مطالبه هزینه هنگفت موجب راکد شدن این پروژه شده است.

فرماندار آمل نیز در این باره با اشاره به اینکه شهرستان آمل به این پروژه‌ها نیاز دارد و خواست همه اتمام و بهره‌برداری از این پروژه است، بیان داشت: این پروژه تاکنون از اعتبارات شهرستانی برخوردار شده است اما باید اعتبارات استانی نیز به این پروژه اختصاص پیدا کند.

یدالله اکبرزاده تصریح کرد: این پروژه استانی در آمل باید از سوی مسئولان استانی نیز با دید حمایتی نگریسته شود.

انتهای‌‌پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول