اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

دولت به نفع سرمایه‌گذاران از حقوق خود صرف‌نظر می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: دولت حاضر است به نفع سرمایه‌گذاران و برای ایجاد فضای آرام و امن برای سرمایه‌گذاری، از برخی حقوق خود صرف‌نظر کند

دولت به نفع سرمایه‌گذاران از حقوق خود صرف‌نظر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی عصر امروز در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان، با بیان اینکه ثبات و رونق اقتصادی در سایه سرمایه‌گذاری محقق می‌شود، اظهار کرد: حمایت از روند سرمایه‌گذاری باید با جلب رضایت مردم توأم باشد تا سرمایه‌گذاران بتوانند در فضایی آرام و به دور از تنش‌های اجتماعی به فعالیت بپردازند.

وی رفتار احترام‌آمیز سرمایه‌گذاران با مردم را مورد تاکید قرار داد و افزود: مردم باید احساس کنند که سرمایه‌‌‌گذاری به نفع آنان است؛ در غیر این صورت در روند سرمایه‌گذاری مشکلات عدیده‌ای به وجود خواهد آمد.

بیگی تصریح کرد: دولت حاضر است به نفع سرمایه‌گذاران و برای ایجاد فضای آرام و امن برای سرمایه‌گذاری، از برخی حقوق خود صرف‌نظر کند مشروط بر اینکه سرمایه‌گذاری موجب تقابل با مردم و تضییع حقوق آنان نشود.

وی همچنین با بیان اینکه عوامل منفی موثر بر روند سرمایه‌گذاری باید به حداقل برسد، بر تمهیدسازی و کارهای قانونی از سوی دستگاه‌های اجرایی استان برای تسهیل در جریان سرمایه‌گذاری و رفع موانع فعالیت سرمایه‌گذاران تاکید کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر تلاش همه بخش‌های استان در جهت دستیابی به فناوری‌های برتر گفت: هر مسیری که این مقصود را برای ما ایجاد کند ما در آن گام برمی‌داریم و در همین راستا ارتباط با کشورهای مختلف را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی افزود: آذربایجان‌شرقی قابلیت‌هایی دارد که باید ارتقا یابد و برای این منظور از مرزهای جمهوری اسلامی عبور کرده‌ایم و علاوه بر اینکه امکان عرضه محصولات خود را در نقاط مختلف پیدا کرده‌ایم، زمینه استفاده از مزیت‌های کشورهای مقصد نیز برای ما فراهم شده است.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول