اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی:

طرح تربیت مشاوران مذهبی در اراک به اجرا در می‌آید

خبرگزاری فارس: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از اجرای طرح تربیت مشاوران مذهبی در اراک خبر داد.

طرح تربیت مشاوران مذهبی در اراک به اجرا در می‌آید

حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی ساجدی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: طرح تربیت مشاوران مذهبی با همکاری مؤسسه نجم الصالحات برای نخستین بار در اراک به اجرا در می‌آید.

وی تصریح کرد: این طرح در دو مرحله مقدماتی و تکمیلی برگزار می‌شود که برگزیدگان مرحله مقدماتی به عنوان مشاوران مذهبی آموزش‌های لازم را در مرحله تکمیلی فرا خواهند گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: دوره تربیت مشاوران مذهبی با همکاری مؤسسه امام خمینی(ره) قم برگزار می‌شود که هم‌اکنون ثبت‌نام از علاقمندان به امر مشاوره در دست اقدام است.

ساجدی‌فر خاطر نشان ساخت: در مرحله مقدماتی این طرح 100 نفر پذیرش می‌شوند که از این تعداد 50 نفر به مرحله تکمیلی راه می‌یابند.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی هفته آخر شهریور ماه برگزار می‌شود افزود: خواهرانی که تحصیلات حوزوی سطح دو و سه داشته و یا دانشجوی رشته الهیات باشند می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کرده و با فراگیری فنون مشاوره به فعالیت در این عرصه بپردازند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ادامه داد: طرح تربیت مشاوران مذهبی با توجه به اهمیت مشاوره در اسلام و نقش مشاوره در رشد و سلامت جامعه به اجرا در می‌آید.

ساجدی‌فرد افزود: مؤسسه نجم الصالحات همچنین علاوه بر اجرای این طرح برگزاری دوره مکالمه عربی و فنون ترجمه را در دست اجرا دارد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول