اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد

برگزاری 20 جلسه ستاد استقرار ساختار جدید آموزشی در کردستان

خبرگزاری فارس: معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان از برگزاری 20 جلسه ستاد استقرار ساختار نظام جدید آموزشی در این استان خبر داد و گفت: فعالیت‌های ستاد ساختار جدید به صورت مستمر در سطح استان در حال پیگیری است.

برگزاری 20 جلسه ستاد استقرار ساختار جدید آموزشی در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، صدیقه عبدالهی صبح امروز در جلسه شورای معاونان و ستاد استقرار ساختار جدید 3-3-6 با اشاره به تشکیل ستاد استانی، 16 ستاد شهرستانی و 85 کمیته در سطح استان از ارسال هشت گزارش ماهانه از اقدامات ستاد به وزارت متبوع خبر داد.

وی مهم‌ترین ماموریت ستاد را استقرار بهینه‌، تدوین برنامه عملیاتی و تنظیم جدول زمان‌بندی فعالیت‌ها عنوان و اظهار کرد: به صورت هفتگی، آمار و اطلاعات ساماندهی نیروی انسانی، فضا و تجهیزات استخراج و پیگیری می‌شود.

وی یک نوبته کردن مدارس را یکی از اولویت‌های کاری آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید عنوان کرد و با اشاره به برگزاری سلسله همایش‌هایی در راستای تشریح و تبیین ساختار جدید و سند تحول، از برگزاری یک‌هزار و 200 کارگاه آموزشی برای اولیای دانش‌آموزان به منظور تشریح نحوه استقرار ساختار جدید آموزشی خبر داد.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع تراکت، بروشور، توزیع 6 هزار و 950 جلد راهنمای عمل، مجموعه مستندات تحول بنیادین، حضور در برنامه تلویزیونی توسط مدیرکل و برنامه رادیویی در راستای تبیین و تشریح ساختار جدید و اطلاع‌رسانی اخبار ستاد از جمله دیگر اقدامات صورت گرفته است.

عبدالهی با اشاره به وضعیت ساماندهی نیروی انسانی یادآور شد: در اجرای ساختار جدید آموزشی 3-3-6 استان کردستان مشکلی از نظر نیروی انسانی ندارد.

وی همچنین از ساخت 64 کلاس درس، تغییرات کالبدی در 91 مدرسه و ساماندهی فضاهای آموزشی استان برای اجرای ساختار جدید خبر داد و اضافه کرد: ابلاغ رایانه‌ای معلمان برای سال تحصیلی جدید نیز صادر شده است.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول