اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با اول مهر سالروز تأسیس شهرداری اردبیل

شهرداران اردبیل تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: با تصویب شورای شهر اردبیل اول مهرماه به عنوان روز تأسیس و تشکیل شهرداری اردبیل در سال 1303 هجری شمسی آیین با شکوه تجلیل از شهرداران اردبیل برگزار می‌شود.

شهرداران اردبیل تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل عصر امروز در دویست و سی و چهارمین جلسه شورای شهر اردبیل که عصر امروز با حضور اعضا در ساختمان شورای شهر اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: در یک طرح ابتکاری سعی داشتیم سال گذشته این مراسم تجلیل را برگزار کنیم که به دلیل برگزاری انتخابات مجلس و احتمال تبلیغات و سواستفاده‌های احتمالی، برگزاری آن را به اول مهر ماه امسال موکول کردیم و با تشکیل کمیته و شورای ویژه در این زمینه سعی داریم این مراسم را اول مهرماه روز شکل‌گیری شهرداری اردبیل برگزار کنیم.

صدیف بدری تصریح کرد: در این مراسم تجلیل از 27 شهردار سابق اردبیل تجلیل می‌شود که اگر در قید حیات نیز نباشند از خانواده‌های آنها با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل می‌شود.

وی این حرکت را در کنار آیین تجلیل فرصتی خوب برای تجربه‌اندوزی از بزرگان و پیشکسوتان عرصه عمران شهری توصیف کرد و افزود: همان طور که در استان‌های دیگر یکصدمین سالگرد تأسیس بلدیه برگزار شده ما نیز در تلاش هستیم نودمین یا یکصدمین سالگرد تأسیس شهرداری اردبیل را برگزار کنیم.

بدری دعوت از شهرداران کلان‌شهرها را یادآور شد و خاطر نشان کرد: در این برنامه علاوه بر مسئولان استانی و کشوری سعی داریم از شهرداران کلان‌شهرها نیز دعوت کنیم تا بتوانیم از تجربیات آنها نیز در این برنامه استفاده کنیم.

این مسئول اضافه کرد: با تشکیل ستادی در این زمینه کمیته تدارکات، تشریفات، تبلیغات و اجرای مراسم شکل گرفته و وظایف آنها مشخص و معلوم است.

وی با اشاره به برخی فعالیت‌های پیش‌بینی شده در برگزاری این مراسم تجلیل بیان کرد: ما در تلاش هستیم مراسم در مجتمع فرهنگی، هنری فدک اردبیل روز اول مهرماه با دعوت از 100 مدعو آغاز شود که از رئیس سازمان شهرداری‌ها، اعضای شورای شهر، شهرداران سابق، استاندار، فرمانداران و برخی دیگر از مسئولان کشوری و استانی در این برنامه حاضر می‌شوند.

به گزارش فارس، شهردار اردبیل ادامه داد: ما با محاسبه هزینه‌های شهرداران مقیم و غیر مقیم اعم از ایاب و ذهاب، اقامت، پذیرایی، اهدای جایزه و... در مجموع 60 میلیون تومان اعتبار نیاز داریم تا بتوانیم این آیین تجلیل را برگزار کنیم.

بدری گفت:‌ برای شهرداران مقیم 540 هزار تومان هزینه در نظر گرفتیم و برای شهرداران غیر مقیم نیز 920 هزار تومان هزینه برآورد شده است که به ازای هر نفر در مدت دو روز هزینه می‌شود.

وی افزود: قرار شد با همراهی اعضای شورای شهر جزئیات این مراسم در جلسات کمیسیون‌ها مورد بررسی قرار گیرد تا بتوانیم این آیین شایسته و مناسب را برگزار کنیم.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول