اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

یکی از درس‌های رمضان مقاومت در برابر همه موانع رشد انسان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجرد گفت: یکی از درس‌های ماه رمضان، مقاومت و ایستادگی در برابر همه موانع رشد انسان است و این ماه فرصت خوبی است تا از آموزه‌های این ماه بهره ببریم.

یکی از درس‌های رمضان مقاومت در برابر همه موانع رشد انسان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت الاسلام حسن ترابی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، گفت: انسان در ماه مبارک رمضان در برابر تمایلات نفسانی ایستادگی می‌کند و این ایستادگی روحیه مقاومت را در او افزایش می‌دهد.

وی بیان کرد: انسان‌هایی که در طول تاریخ در برابر دشمنان مقاومت داشته‌اند و موانع را از سر راه برداشته‌اند، افرادی هستند که روحیه مقاومت بالا و اراده بسیار خوبی دارند.

ترابی اضافه کرد: امروزه ما در برابر تحریم‌های شدید دشمنان قرار داریم و دشمنان تلاش دارند، برای این که بتوانند اراده ملت را بشکنند، در کنار فشارهای سیاسی و جنگ روانی از نظر اقتصادی هم تلاش می‌کنند تا این تحریم‌ها فشار بیشتری را بر ملت وارد کنند.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: با همه این تحریم‌ها و فشارها، دشمنان تلاش دارند، تا ملت تسلیم آنها شود و مسیر عزت و عظمت را که مسیر اصلی ملت ایران بوده است، متوقف کند.

وی اظهار داشت: 33 سال است که از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و ملت ایران در مقابل همه این فشارها ایستادگی و مقاومت کرده است و ملت ایران این درس مقاومت و ایستادگی را از آموزه‌های اسلامی فراگرفته است و به برکت آن تاکنون برنامه‌های دشمنان را از بین برده است.

ترابی یادآور شد: مشکلاتی را که امروز در جامعه مشاهده می‌کنیم از جمله تحریم‌ها و فشارهای دیگر که قسمت زیادی از این مشکلات در بیرون مرزها هستند و باید تلاش کنیم تا دشمنان را در این زمینه ناکام بگذاریم و مانند دوران دفاع مقدس و گذشته این مشکلات را تحمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید در این زمینه مقاومت و ایستادگی کنیم و تدبیر مدیران، دشمنان را در این راستا ناکام گذاشته و در این راستا وظایفی به حوزه فرهنگ مربوط است که ایجاد روحیه ایستادگی و مقاومت و همچنین با کارهای فرهنگی این روحیه تقویت شود.

ترابی گفت: رهبر انقلاب اسلامی ایران امسال را سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری کرده‌اند و در سخنان رهبر بحث اقتصاد مقاومتی نیز مورد توجه رهبر است که باید این مسئله جدی گرفته شود، تا از این بحران بتوان عبور کرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول