اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

متولیان ساخت زندان در اسدآباد باید پاسخگو باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار اسدآباد گفت: ساخت زندان در اسدآباد یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان همدان است که باید متولیان ساخت آن اقدام لازم را داشته باشند.

متولیان ساخت زندان در اسدآباد باید پاسخگو باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، مصطفی آزادبخت ظهر امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه ساخت زندان در شهرستان اسدآباد یکی از مصوبات سفرهای رئیس جمهور و هیئت دولت به استان همدان است، اظهار داشت: وجود زندان در شهرستان اسدآباد یکی از ضروریات است که می‌طلبد متولیان امر در اجرا و ساخت این طرح سریعاً اقدام کنند و تسریع بخشند.

وی اضافه کرد: برای ساخت زندان در شهرستان اسدآباد زمین تملک و اعتباری برای آن اختصاص داده شده که متولیان ساخت که اداره کل زندان‌ها است باید اقدام کند.

فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه با بیان اینکه اصل و اساس مبارزه اصولی با مواد مخدر انجام کارهای فرهنگی است، تصریح کرد: هویت ضعیف افراد و عدم اطلاع آنها از آسیب‌ها و خطرات ناشی از این معضل موجب می‌شود در جامعه ضربه ببینند که در همین راستا ارگان‌ها و نهادهای فرهنگی باید آموزش همگانی در زمینه مبارزه با مواد مخدر و انجام کارهای فرهنگی را مد نظر ویژه قرار دهند.

آزادبخت با تأکید بر اولویت قرار دادن کارهای فرهنگی افزود: برای مبارزه با معضلات اجتماعی نمی‌توان از برخورد فیزیکی استفاده کرد بلکه باید کارهای فرهنگی را به صورت کاربردی و سلسله مراتب انجام دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسدآباد هم با بیان اینکه امسال دو کیلو و 400 گرم انواع مواد مخدر در سطح شهرستان کشف کرده‌ایم، گفت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه پارسال کمتر است و این در حالی است دستگیری افراد توزیع‌کننده بیشتر بوده است.

سرهنگ حمید مالمیر از دستگیری 20 نفر توزیع‌کننده مواد مخدر در شهرستان اسدآباد خبر داد و افزود: در این راستا 116 مورد بازرسی از منازل انجام شده که 72 مورد آن مثبت بوده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد هم با بیان اینکه در 33 واحد آموزشی طرح مروج سلامت و مهارت‌های زندگی انجام شده است، اظهار داشت: این طرح شامل برنامه‌های آموزشی برای مدیران، اولیا و مربیان و دانش‌آموزان است که در سال‌های گذشته تنها در دوره متوسطه اجرا می‌شد اما امسال از دوره ابتدایی هم آغاز شده است.

سلیمان نظری‌دوست از اجرای طرح ارزیابی مدیران مدارس در قالب طرح مروج سلامت و مهارت‌های زندگی در مهرماه امسال خبر داد و گفت: این طرح نیز با کار تحقیقی توسط فرهنگیان، مدیران و مربیان پرورشی انجام می‌شود که موضوع آن تأثیر کلاس‌های آموزشی بر خانواده‌ها است و پیش‌بینی می‌شود این طرح در 60 مدرسه اجرا شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول