اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان خدابنده تاکید کرد:

نقش مهم آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خدابنده گفت: نقش آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی در جامعه بسیار موثر است.

نقش مهم آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی
به گزارش خبرگزاری فارس از خدابنده، نورالدین رفیعی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه افشار، با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: بسیج شجره طیبه است که توسط امام خمینی (ره) در راستای صیانت از نظام و دستاوردهای آن تشکیل شد.
وی با بیان اینکه بسیج همواره در صحنه‌های مختلف نقش موثری داشته است، افزود: برنامه‌های این هفته در شهرستان به نحو مطلوبی برگزار می‌شود.
فرماندار شهرستان خدابنده بر ضرورت برنامه‌ریزی دقیق برای حضور مسئولان ادارات و خانواده‌های معظم شهدا در جلسات تاکید کرد و گفت: مدرسه به عنوان خانه دوم دانش‌آموزان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
وی با تاکید بر اهمیت موضوع ارتباط نزدیک اولیا با مربیان‌، خاطرنشان کرد: نقش آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی بسیار موثر است.
رفیعی یادآور شد: مسئولان مرتبط به حوزه آموزش و پرورش ضروری است به وظایف خود آگاه بوده و برنامه‌های این حوزه را به نحو مطلوبی دنبال کنند.
وی خواستار برنامه‌ریزی دقیق و مدون در راستای ارتقای سطح آموزش و آشنایی دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی شد و یادآور شد: ضروری است با برنامه‌ریزی‌ها مناسب در راستای ارتقای سطح آموزش گام برداشت.
فرماندار شهرستان خدابنده تصریح کرد: باید دانش آموزان را با استعدادهای بالقوه منطقه از جمله بحث گردشگری‌ و کشاورزی مدرن و ظرفیت‌های شهرستان در بخش‌های مختلف آشنا کرد.
 مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده با ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته مربوط به مصوبات جلسه قبلی‌، توضیحاتی را در خصوص برنامه‌های قابل اجرا در منطقه را ارائه کردند.
محمد شفیعی اختصاص دبیران تخصصی در رشته‌های مربوط و مجهز کردن مدارس به کیت‌های آموزشی و سایت‌های کامپیوتری در تعداد هشت مدرسه را از اقدامات سال جاری آموزش و پرورش در این بخش عنوان کرد.
وی یادآور شد: مجهز بودن همه مدارس به کتابخانه و نمازخانه و همچنین تک نوبته کردن همه مدارس و مقاطع تحصیلی و تعطیلی روز پنجشنه مدارس در راستای سیاست‌های کلی آموزش و پرورش از دیگر اقدامات انجام شده در مدارش شهرستان است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده تصریح کرد: خرید و تأمین سوخت زمستانی همه مدارس و شبانه‌روزی‌ها، ارائه سرویس رایگان به همه دانش‌آموزان شبانه و مدارس روستا مرکزی و همچنین تلاش در راستای  تشکیل کلاس در دورترین روستاها با تعداد دانش‌آموز کمتر برای افزایش پوشش تحصیلی و جلوگیری از ترک تحصیل دانش‌آموزان از اقدامات آموزش و پرورش در سال جاری محسوب می‌شود.
 وی ایجاد رشته‌های متنوع، تأسیس تعداد 15 مدرسه قرآنی و افزایش پنج برابری آن نسبت به سال گذشته و اجرای بیش از 30 طرح و برنامه در مدارس منطقه را از دیگر اقدامات سال جاری اعلام کرد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول