اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان:

کلید موفقیت پیروی از قرآن کریم است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: قرآن نور مکرر است که آیه به آیه این کتاب الهی بایدها و نبایدها و کلیدهای موفقیت را پیش‌ روی انسان قرار می‌دهد.

کلید موفقیت پیروی از قرآن کریم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رسول محققیان در افتتاحیه نهمین نمایشگاه قرآن و عترت در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، اظهار کرد: قرآن کریم به واقع روان‌شناسی جامع و کاملی از انسان در دست دارد.

وی افزود: به دلیل اینکه خالق قرآن، خالق انسان نیز هست، تدبرهایی را در زندگی اجتماعی انسان تبیین می‌کند تا انسان با قرار گرفتن در این راه به فلاح و رستگاری برسد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تدبر، تفکر و تعمق را لازمه زندگی هر انسان مسلمانی دانست و تاکید کرد: قرآن علاوه بر اینکه باید مبنایی برای نگرش فکری ما باشد، باید سرلوحه زندگی نیز قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: مبانی قرآنی و علوم قرآنی معرفتی است که بخشی از طریق اهل‌بیت (ع) به دست بشر می‌رسد و این همان میراث ارزشمند نبی مکرم اسلام (ص) است که با شناخت خود از قرآن و اهل‌بیتش این دو را از هم جدانشدنی دانست و آن را ریسمانی برای رستگاری انسان به شرط توسل به آنها عنوان کرد.

محققیان با اشاره به اینکه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان ‌از سال 83 تاکنون مفتخر به برگزاری نمایشگاه قرآن است و همراهی آیت‌الله مظاهری از توفیقات این نمایشگاه بوده است، اظهار کرد: در نهمین دوره از نمایشگاه قرآن و علوم قرآنی که به نام قرآن و عترت تغییر نام داده است، تلاش شده تا فعالیت‌هایی که در زمینه اهل‌بیت (ع) و عترت صورت می‌گیرد، بیشتر مورد توجه قرار گرفته و زمینه ارائه آنها به خوبی مهیا شود.

وی گفت: در نهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت، جزءخوانی شبانه قرآن توسط قاریان ممتاز، برگزاری محفل انس با قرآن، اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری با همکاری اداره ارشاد، استقرار رادیو اصفهان و رادیو نور و ضبط و تولید برنامه‌ها به صورت زنده در نمایشگاه از جمله برنامه‌های این دوره از نمایشگاه است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان ادامه داد: برگزاری نمایشگاه تفسیر تصویری قرآن ویژه کودکان و نوجوانان، برگزاری همایشی با موضوع قرآن و بیداری اسلامی، نمایش کتاب‌های قرآنی به زبان‌های عربی و انگلیسی و چاپ ویژه‌نامه قرآن به‌ عنوان برنامه‌ها و فعالیت‌های جانبی این دوره از نمایشگاه است.

به گزارش فارس از اصفهان، نهمین دوره از نمایشگاه قرآن و عترت از 10 تا 16 مردادماه سال جاری از ساعت 17 تا 24 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برقرار است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول