اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی و محلی

معاون فرماندار فیروزآباد معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حضور مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس محمدعلی عباسی به عنوان معاون فرماندار شهرستان فیروزآباد معرفی شد.

معاون فرماندار فیروزآباد معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری فیروزآباد که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان و با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان اجرایی فیروزآباد برگزار شد، اظهار داشت: کشور ما 34 سال در عرصه امتحان بوده و شرایط سختی را پشت سر گذاشته است.

یحیی صادقی افزود: به یقین یکی از رموز موفقیت کشور ما که کشورهای دیگر از آن محروم هستند، نعمت ولایت است.

این مسئول ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران ستون موفقیت و محور اصول مدیریت خود را بر پایه ولایت فقیه استوار کرده که موجب شده تداوم همیشگی پیدا کند.

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس اضافه کرد: ایران به عنوان الگوی جهان است و کشورهای غربی به خوبی مسائل خاورمیانه را محاسبه کرده‌اند و مطلع هستند که اگر در کشورهای خاورمیانه رهبری انتخاب شود مانند ایران با موفقیت اداره می‌شوند.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌هایی که دشمنان در ایران پیاده کردند ترور دانشمندان هسته‌ای این کشور بود که بر خلاف آن چیزی که آنها فکر می‌کردند اتفاق افتاد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس افزود: پس از ترور دکتر احمدی‌روشن 200 دانشجوی رشته‌های مختلف دانشگاه صنعتی شریف با تغییر رشته به رشته فیزیک اتمی، مشت محکم به دهان دشمنان زدند.

صادقی بیان داشت: امروز دشمنان از راه دیگری وارد شده‌اند که فشار اقتصادی و تحریم‌ها است و به دنبال این هستند تا آستانه تحمل مردم ایران را کم کنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری افزود: سخنان مقام معظم رهبری همیشه در بحران‌های پس از انقلاب گره‌گشا بوده است و پیش‌بینی انتخابات 88 و انتخابات مجلس نهم از جمله پیش‌بینی‌های مقام معظم رهبری بود که نقشه دشمن را بر هم زد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخت بودن مدیریت در جمهوری اسلامی ادامه داد: با یک نگرش کلی می‌توان دریافت که از لحاظ امتیازات و برابری هیچ اختلافی میان مدیر و کارمند وجود ندارد و امتیازات هر دو با یکدیگر برابر است.

صادقی اضافه کرد: مدیر با مسئولیتی همراه است که باید هر روز و هر ساعت جوابگوی مسائل و مشکلات شهر و حوزه خود باشد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس ابراز داشت: مدیر با تمام سختی خود نعمتی دارد و آن نعمت خدمت است و این نعمت به هر شخصی نمی‌رسد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با معرفی معاون جدید فرماندار شهرستان فیروزآباد تصریح کرد: محمد علی عباسی چهره سیاسی و دانشگاهی و اجرائی در جمع اعضای شورای اداری شهرستان فیروزآباد افتخاری برای این دیار است.

صادقی خاطرنشان کرد: فعالیت 22 ساله این نیروی ارزشی در وزارت کشور و فرمانداری شهرستان فیروزآباد درخشان بوده و قدر چنین نیروهایی را باید دانست.

در ادامه معاون جدید فرماندار شهرستان فیروزآباد با تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: افتخار داشته‌ام که پس از 20 سال سابقه در فرمانداری فیروزآباد و در کارگروه‌های مختلف پیگیر مسائل و مشکلات این شهرستان بوده‌ام و در این مدت کارهایی را به نتیجه رسانده‌ام.

وی افزود:  امید است با همدلی و تعامل که در مجموعه مدیران این شهرستان وجود دارد بتوانم خادمی خدمتگذار برای مردم این دیار باشم.

عباسی ادامه داد: اساس کار بر دو محور وحدت و همدلی جامعه به ویژه جامعه شهری، عشایری و روستایی بوده که امید است از ظرفیت‌های خوب و موثر این شهرستان بهره ببریم.

معاون فرماندار فیروزآباد اضافه کرد: این شهرستان ظرفیت‌های کارشناسی قابل توجهی دارد که امید است بتوانیم از این ظرفیت‌ها به ویژه اساتید دانشگاهی استفاده و ظرفیت‌های بالقوه را به فعل تبدیل کنیم.

وی بیان داشت: شهرستان فیروزآباد یکی از شهرستان‌های مهم تاریخی و دارای پتانسیل‌های گردشگری و صنایع دستی در سطح استان و کشور است که باید از ظرفیت‌های موجود استفاده شود.

عباسی در پایان ابراز داشت: توسعه بر پایه وحدت امکان‌پذیر بوده و امید است با همدلی و اتحاد، توسعه شهرستان را در سطح کشور و استان نمایان سازیم.

به گزارش فارس، عباسی با 22 سال سابقه خدمت و تجربه کار در فرمانداری این شهرستان، کارشناس دفتر شهری و روستایی وزارت کشور و از مدرسان دانشگاهی دانشگاه پیام نور مرکز فیروزآباد، آزاد اسلامی و علمی و کاربردی را در کارنامه خود رقم زده و در کمیته‌ها و کارگروه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی این شهرستان سابقه اجرایی داشته است.

انتهای پیام/ی10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول