اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت چوگان استان اصفهان خبر داد

غیبت تیم چوگان اصفهان در مسابقات ادب تهران

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت چوگان استان اصفهان گفت: چوگان اصفهان به دلیل تمرین نکردن برای حضور، در جام ادب تهران شرکت نمی‌کند.

غیبت تیم چوگان اصفهان در مسابقات ادب تهران

رضوان جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: در مهرماه سال جاری و در تهران رقابت‌های چوگان جام ادب برگزار می‌شود اما اصفهان به دلیل عدم تمرین در این رقابت‌ها شرکت نمی‌کند.

وی تاکید کرد: زمین چوگان اصفهان هیچ‌گونه امکاناتی ندارد و هنوز پس از سال‌ها تلاش چوگان‌بازان اصفهانی، زمین چوگان اصفهان از داشتن کوچک‌ترین امکانات اولیه و استانداردهای لازم برای برگزاری رقابت‌های حرفه‌ای محروم است.

نایب رئیس هیئت چوگان استان اصفهان گفت: زمین چوگان به صورت اصولی، سه تا چهار برابر زمین فوتبال است اما مساحت زمین چوگان اصفهان با یک یورتمه ساده به راحتی طی می‌شود.

وی هم‌چنین با اشاره‌ به رقابت‌های سوارکاری چادگان که توسط هیئت سوارکاری استان اصفهان ترتیب داده شده بود، تصریح کرد: هیئت چوگان استان اصفهان از این پس در صورت برگزاری رقابت‌های سوارکاری به طور حتم شانس خود را در این مسابقات امتحان می‌کند.

نایب رئیس هیئت چوگان استان اصفهان در مورد برنامه‌های این هیئت با اشاره به اینکه برای برطرف شدن مشکلات چوگان تاکنون قول‌های بسیار خوبی از فدراسیون کشوری گرفته شده است، تصریح کرد: البته این قول‌ها تاکنون جامه عمل به خود ندیده است.

وی در مورد آموزش سوارکاری هیئت چوگان استان اصفهان به نیروی انتظامی بیان داشت: 10 نفر از اعضای نیروی انتظامی اصفهان توسط این هیئت مورد آموزش حرفه‌ای قرار گرفتند.

جعفری تاکید کرد: چوگان اصفهان نیاز به حمایت‌های ویژه دارد و انتظار داریم مسئولان ورزشی کشور و استان با ذهنیت زیباتری به این رشته ورزشی نگاه کنند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر زمین چوگان اصفهان از داشتن امکانات اولیه محروم است و چوگان‌بازان اصفهان در این گرمای تابستان فشار بسیاری را برای تمرینات خود متحمل می‌شوند.

نایب رئیس هیئت چوگان استان اصفهان ادامه داد: بدون شک تعداد علاقه‌مندان چوگان اصفهان کم نیستند اما تنها با وجود حداقل امکانات می‌توانیم عاشقان این رشته ورزشی را به سوی خود جلب کنیم.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول