اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه چهارمحال و بختیاری:

دوگانه‌کاران چهارمحال و بختیاری در مازندران به میدان می‌روند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه چهارمحال و بختیاری گفت: بانوان دو‌گانه‌کار این استان در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می‌کنند.

دوگانه‌کاران چهارمحال و بختیاری در مازندران به میدان می‌روند

خدیجه امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اعلام این خبر اظهار داشت: بانوان دوگانه‌کار این استان شهریورماه جاری در مسابقات دوگانه قهرمانی کشور که در مازندران برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.

وی افزود: این مسابقات در دو رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود، که چهارمحال و بختیاری در هر رده‌ سنی با چهار بانوی دوگانه‌کار و دو مربی و سرپرست در این مسابقات حضور خواهد داشت.

امیری بیان داشت: مسابقات قهرمانی کشور از حساسیت بالایی برخوردار است و سطح رقابت در این مسابقات فوق‌العاده بالا است و تمام تیم‌ها برای قرار گرفتن بر سکوی قهرمانی در این مسابقات شرکت می‌کنند.

نایب رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه چهارمحال و بختیاری گفت: بانوان دوگانه‌کار این استان از مدت‌ها پیش تمرینات خود را برای حضوری قدرتمند در این مسابقات آغاز کرده‌اند و در حال حاضر در شرایط آمادگی مطلوبی قرار دارند.

وی تصریح کرد: ورزشکاران چهارمحال و بختیاری تمرینات خوب و منظمی را زیر نظر مربیان خود در پیست دو ومیدانی بانوان و تمرینات دوچرخه‌سواری را نیز در بلوار فرودگاه این استان برگزار کرده‌اند و در حال حاضر از نظر روحی و جسمانی در شرایط مطلوبی قرار دارند.

امیری با بیان اینکه بانوان دوگانه‌کار انتخابی این استان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشوری نفرات برتر مسابقات انتخابی استانی هستند، گفت: این بانوان انتخابی از سطح آمادگی بالایی برخوردار هستند و توانسته‌اند با درخشش در مسابقات انتخابی استان نظر مربیان را برای انتخاب خود برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور جلب کنند.

وی با بیان اینکه در مسابقات قهرمانی کشور ورزشکاران سراسر کشور حضور خواهند داشت، افزود: ما از هیچ تیمی ترسی نداریم و فقط به دنبال نشان دادن توانایی‌های ورزشکاران خود و قرار گرفتن بر روی سکوی قهرمانی این مسابقات هستیم.

امیری بیان داشت: بانوان ورزشکار این استان از هوش و استعداد بالایی برخوردار هستند و با توجه به شناختی که از آن‌ها سراغ دارم یقین دارم که آن‌ها توانایی کسب مقام برتر مسابقات قهرمانی کشور را دارند.

وی ادامه داد: در روستاها و نقاط مختلف این استان استعدادهای فراوانی در ورزش سه‌گانه و دیگر رشته‌های ورزشی وجود دارد که در این زمینه باید فدراسیون و مسئولان استانی به این امر توجه جدی‌تری داشته باشند.

امیری افزود: ورزش‌های سه‌گانه یکی از رشته‌های المپیکی است که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد که این موضوع باعث توجه بیشتر جوانان چهارمحال و بختیاری به این رشته ورزشی شده است.

وی گفت: ورزشکاران این استان توانایی‌های خاصی در رشته‌های دو ومیدانی و شنا دارند که باید شرایط را برای آن‌ها بیشتر فراهم کنیم تا بتوانیم با ارائه آموزش‌های لازم زمینه را برای رشد و شکوفا شدن بیشتر استعدادهای آن‌ها فراهم کنیم.

امیری اظهار داشت: این رشته ورزشی جذابیت خاص و منحصر به فرد خود را دارد و توانسته در استان چهارمحال و بختیاری توجه علاقه‌مندان زیادی را به خود جلب کند که این موضوع مسئولیت ما را در برنامه‌ریزی مطلوب و فراهم کردن امکانات مورد نیاز سنگین‌ کرده‌ است.

نایب رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه چهارمحال و بختیاری از برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری مادران و دختران در این استان خبر داد و گفت: این مسابقات شهریورماه جاری در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات دوچرخه‌سواری مادران و دختران در پارک بانوان شهرکرد برگزار می‌شود، بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود 50 مادر و دختر ورزشکار در این مسابقات حضور داشته باشند.

امیری ادامه داد: به نفرات اول تا سوم این مسابقات اقلام ورزشی تا مبلغ 500 هزار ریال اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/و10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول