اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه چهارمحال و بختیاری خبر داد

شرکت سه‌گانه‌کاران چهارمحال و بختیاری در مسابقات کشوری

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه چهارمحال و بختیاری از شرکت سه‌گانه‌کاران این استان در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

شرکت سه‌گانه‌کاران چهارمحال و بختیاری در مسابقات کشوری

محمد کیانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: مرحله دوم مسابقات سه‌گانه قهرمانی کشور در شهریورماه جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: هنوز به طور 100 درصد فدراسیون میزبان این مسابقات را مشخص نکرده است.

کیانپور اذعان کرد: سه‌گانه‌کاران چهارمحال و بختیاری از مدت‌ها پیش تمرینات خود را زیر نظر مربیان خود در این استان انجام داده‌اند و در حال حاضر نیز از نظر جسمانی و روحی در شرایط مطلوبی قرار دارند.

رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه چهارمحال و بختیاری گفت: این مسابقات در چهار رده‌ سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: چهارمحال و بختیاری در هر وزن با چهار ورزشکار در این مسابقات شرکت می‌کند.

کیانپور افزود: در حال حاضر ورزشکاران این استان در آمادگی مطلوبی قرار دارند و برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور لحظه‌شماری می‌کنند.

وی گفت: ورزشکاران این استان از مدت‌ها پیش اردوهای آمادگی خوبی را در این استان برگزار کرده‌اند و در حال حاضر از نظر آمادگی جسمانی در شرایط مطلوبی قرار دارند.

وی گفت: در روستاها و نقاط مختلف این استان استعدادهای مناسبی در این رشته ورزشی وجود دارد که در صورت توجه مسئولان به این رشته ورزشی در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد و درخشش ورزشکاران این استان در رقابت‌های مختلف خواهیم بود.

کیانپور بیان داشت: ورزش سه‌گانه ورزش سختی است و افرادی در این رشته ورزشی موفق می‌شوند که توانایی خیلی بالایی در شنا کردن، دو ومیدانی و دوچرخه‌سواری داشته باشند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول