اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط خیران صورت گرفت

وقف 720 میلیون ریالی ملک در کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس امور اوقافی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: 3 خیر در اقدامی خداپسندانه املاک خود را به ارزش 720 میلیون ریال در شهرستان‌های انار، بافت و راور وقف کردند.

وقف 720 میلیون ریالی ملک در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، علی مهرآسا اظهار داشت: در راستای فرهنگ‌سازی وقف در جامعه توسط اوقاف استان کرمان سه خیر در اقدامی خداپسندانه املاک خود را به ارزش 720 میلیون ریال وقف کردند.

وی با بیان اینکه حبس ملک و قرار دادن عواید آن برای انجام کارهای خیر انسان را در این جهان و قیامت زنده نگه می‌دارد، افزود: غلامرضا هادویی ساکن روستای حسن‌آباد انار با مراجعه به اوقاف شهرستان انار ملک خود شامل ساختمان، محوطه و قطعه زمین مسکونی به مساحت 200 متر مربع به ارزش 562 میلیون ریال برای احداث مسجد الهادی روستا وقف کرد.

مهرآسا وقف‌های صورت گرفته در سال جاری را 45 مورد اعلام کرد و افزود: اصغر زاهدی ساکن گوغر بافت در اقدامی خیرخواهانه ملک شخصی خود را به مساحت 550 متر مربع و به ارزش 135 میلیون ریال وقف بر احداث مسجد و حسینیه صاحب الزمان روستای منوئیه کرده است.

وی عمده وقف‌های صورت گرفته از ابتدای سال 91 را در راستای تبلیغ معارف قرآنی و ساخت و احداث مساجد عنوان کرد و بیان داشت: محمود نخعی از خیران شهرستان راور نیز ملک خود را به مساحت 375 متر مربع و به ارزش 22 میلیون و 500 هزار ریال در روستای فیض‌آباد وقف بر ساخت و احداث حسینیه شهدا در روستا کرد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول