اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای نشر فرهنگ مهدوی صورت گرفت

وقف ساختمانی با 600 متر مربع زیربنا در نهاوند

خبرگزاری فارس: رئیس اوقاف و امور خیریه نهاوند از وقف ساختمانی با 600 متر مربع زیربنا و به ارزش ریالی بیش از 500 میلیون تومان در مرکز شهر نهاوند در راستای نشر فرهنگ مهدوی و قرآنی و کمک به ایتام خبر داد.

وقف ساختمانی با 600 متر مربع زیربنا در نهاوند

حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن گرامیداشت حلول ماه رمضان، بر لزوم اولویت‌دهی به مباحث قرآنی در این ماه به خصوص برای نوجوانان و جوانان بر اهمیت این مهم در راستای اعتلای دین و فرهنگ دینی صحه گذاشت.

وی با تأکید بر اینکه ماه مبارک رمضان باید ماهی پر از نشاط و سرور معنوی باشد، بر لزوم همکاری و همگامی آحاد جامعه و دستگاه‌های مختلف اجرایی در راستای تحقق این مهم صحه گذاشت.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند با اشاره به میزبانی مساجد به صورت ویژه از مؤمنان و روزه‌داران در ماه رمضان به جذب خدام و هیئت امنای جوان و متعهد توسط اوقاف و امور خیریه در راستای استقبال بیشتر جوانان اشاره کرد.

وی با اشاره به حفظ خدام پیشکسوت در مساجد به دلیل حرمت و ارزش این قشر، جذب خدام و هیئت امنای جدید را امری مهم در زمینه ارائه شیوه‌های نوین و علمی در نشر ارزش‌های دینی در مساجد عنوان کرد.

عزیزی در بخش دیگری از سخنانش از وقف ساختمانی با 600 متر مربع زیربنا و به ارزش ریالی بیش از 500 میلیون تومان(توسط فردی به نام آقاسی) در مرکز شهر نهاوند در راستای نشر فرهنگ مهدوی و قرآنی و کمک به ایتام خبر داد.

وی در پایان سخنان خود تعداد مفاصا حساب صادر شده در سال گذشته در اوقاف نهاوند را 364 مورد دانست و از اجرای حکم طلب آموزش و پرورش نهاوند به عنوان بزرگ‌ترین بدهکار اوقاف با 213 میلیون تومان بدهی خبر داد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول