اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف همدان خبر داد

اجرای 200 برنامه تلویزیونی با موضوع وقف در همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از اجرای 200 برنامه تلویزیونی در راستای تبیین فرهنگ وقف در استان همدان خبر داد.

اجرای 200 برنامه تلویزیونی با موضوع وقف در همدان

حجت‌الاسلام محمد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به انعقاد قرارداد مشترک بین اوقاف و امور خیریه و صدا و سیمای همدان در سال جاری اظهار کرد: بر اساس این قرارداد مقرر شده که 30 برنامه فرهنگی رادیویی و 200 برنامه تلویزیونی در زمینه وقف در استان اجرا شود.

وی با بیان اینکه برنامه رادیویی "راه آسمانی" و برنامه تلویزیونی"چشمه‌سار وقف" در برنامه پیش‌بینی شده در رادیو و تلویزیون همدان است، گفت: برنامه تلویزیونی"چشمه‌سار وقف"، در 200 قسمت سه دقیقه‌ای پیش‌بینی شده است.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان، در برنامه رادیویی"راه آسمانی" کارشناسان به بیان احکام وقف بر اساس آیات و روایات، نقش وقف در توسعه و عمران شهرها و اهمیت و آثار وقف در جامعه می‌پردازند.

وی تبیین و ترویج احکام دینی و شیعی اسلام به طرق مختلف از جمله رسانه‌های جمعی و در محافل گوناگون را وظیفه‌ای همگانی دانست که موجب بارور شدن و تعالی فرهنگ دینی خصوصاً در نسل جوان می‌شود.

صالحی در پایان پخش تیزرهای تلویزیونی، آنونس‌های رادیویی، زیرنویس تلویزیونی و پخش 100 قسمت آرم استیشن با هدف معرفی امامزادگان و بقاع شاخص استان همدان را از دیگر مفاد مورد توجه در قرارداد مشترک بین اوقاف و امور خیریه و صدا و سیمای استان همدان دانست.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول