اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اوقاف همدان خبر داد

برگزاری مسابقه استانی وقف و مردم در همدان از ماه جاری

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری مسابقه شماره دو وقف و مردم در ماه جاری در استان همدان خبر داد.

برگزاری مسابقه استانی وقف و مردم در همدان از ماه جاری

حجت‌الاسلام محمد احمدوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری مسابقه شماره یک وقف و مردم در همدان، اظهار کرد: سئوال مسابقه شماره یک مربوط به دانشکده علوم قرآنی ملایر بود که با هدف معرفی این دانشکده و موقوفات سیف‌الدوله ملایر برگزار شد که تعداد یک‌هزار و 270 نفر در این مسابقه در تیر ماه امسال شرکت کردند.

وی ادامه داد: سئوال مسابقه شماره دو این است که امامزاده یحیی(ع) همدان از نوادگان کدامیک از امامان معصوم(ع) است که هم استانی‌های عزیز می‌توانند تا پایان مرداد ماه پاسخ خود را به سامانه پیام کوتاه 811 114 10000 ارسال کنند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان افزود: اسامی کسانی که در مسابقه شماره یک (تیرماه) وقف و مردم شرکت و پاسخ صحیح را ارسال کرده‌اند روز شنبه در روزنامه هگمتانه و پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان http://hamedan.awqaf.ir درج خواهد شد و به ده نفر از عزیزان به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود.

به گفته وی هدف از برگزاری مسابقه "وقف و مردم "، معرفی و شناساندن فرهنگ غنی و ارزشمند وقف، موقوفات و امامزادگان استان همدان به مردم و همچنین معرفی نیات جدید و متناسب با نیازهای روز جامعه است.

احمدوند با بیان اینکه برگزاری مسابقه وقف و مردم در سال جاری در شش شماره انجام می‌شود، عنوان کرد:‌ از اول تیرماه هر ماه، یک سئوال را برای مسابقه طراحی کرده و از طریق روزنامه‌ها و نشریات محلی، صدا و سیما، سایت‌ها و بنرهای تبلیغاتی به اطلاع هم‌استانی‌های عزیز می‌رسد.

وی ابراز داشت: هدف اصلی ما در برگزاری مسابقه وقف و مردم، ارتباط محکم با مخاطبان است که بر این اساس این ارتباط با مخاطبان و شرکت‌کنندگان بعد از مسابقه نیز همچنان تداوم می‌یابد.

به گفته معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان، مسابقه "وقف و مردم‌"به منظور اشاعه فرهنگ غنی وقف، آَشنایی عامه مردم با اصطلاحات مربوط به وقف و نیز آشنایی با وظایف و اختیارات سازمان اوقاف و امور خیریه در همدان برگزار می‌شود.

وی در پایان سخنان خود یادآور شد: در مسابقات "وقف و مردم" سئوالاتی را در نظر می‌گیریم که بتوانیم به واسطه آن فرهنگ غنی وقف را در بین مردم جامعه در هر سطحی جاری و ساری سازیم و بر اهمیت آن تأکید کنیم.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول