اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط خواهر و برادر کرمانی صورت گرفت

وقف 400 میلیارد ریالی ملک در کرمان

خبرگزاری فارس: سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان کرمان گفت: یک خواهر و برادر کرمانی املاک 400 میلیارد ریالی خود را وقف بر برنامه‌های قرآنی کردند.

وقف 400 میلیارد ریالی ملک در کرمان

محمد میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به استقبال از وقف در کرمان اظهار داشت: یک خواهر و برادر کرمانی املاک 400 میلیارد ریالی خود را وقف بر برنامه‌های قرآنی کردند.

وی خاطرنشان کرد: این خواهر و برادر به نا‌م‌های حسین کاظمیان و مرضیه کاظمیان به صورت جداگانه املاک خود را وقف کردند.

وی خیرین و نیکوکاران را سرمایه‌های جوامع بشری دانست و بیان داشت: مرضیه کاظمیان در اقدامی خداپسندانه 59 سهم از املاک خود واقع در اراضی طهماسب‌آباد کرمان را به ارزش 200 میلیارد ریال وقف بر جلسات قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی و کمک هزینه سفر به عتبات عالیات کرد.

میرزایی وقف بر ترویج فرهنگ قرآنی را از جمله وقف‌های ارزشمند و مورد نیاز جامعه عنوان کرد و ابراز داشت: حسین کاظمیان نیز برای قربه‌الی‌الله 30 سهم ملک خود از اراضی طهماسب‌آباد کرمان را به ارزش 210 میلیارد ریال وقف بر جلسات قرآن، ترویج فرهنگ قرآنی و سفر به عتبات عالیات کرد.

وی عنوان کرد: ساخت اداره موقوفات مذکور تا زمان حیات واقف بر عهده خودشان و بعد از آن نیز بر عهده متولی معلوم شده قرار دارد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول