اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتستان:

16 درصد از جرائم استان بوشهر در دشتستان اتفاق می‌افتد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان گفت: با وجود وسعت و جمعیت بالای دشتستان، تنها 16 درصد از جرائم استان بوشهر در این شهرستان اتفاق می‌افتد.

16 درصد از جرائم استان بوشهر در دشتستان اتفاق می‌افتد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان بخشعلی دهقائدی سه‌شنبه ‌شب در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: در عرصه کار و تلاش تمامی مدیران و دستگاه‌های اجرایی حضور فعال دارند و خدمات ارزنده‌ای را در سال‌های اخیر شاهد بوده‌ایم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: تبعیت از رهبری و ولایت فقیه یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان در تمامی سطوح اجرایی است و مدیران نهادها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان باید با تبعیت از فرامین و دستورات رهبری زمینه توسعه و تعالی شهرستان را هموار کنند.

وی افزود: تمامی تدابیر رهبر معظم انقلاب توسعه و آبادانی ایران اسلامی و بهبود شرایط میهن اسلامی در تمامی عرصه‌های ملی و بین‌المللی است و با حرکت در مسیر منویات و دستورات ایشان باید زمینه توسعه کشور و به تبع آن جلب رضایت عمومی مردم را هموار کنیم.

دهقائدی بیان داشت: تمامی فعالیت‌های مسئولان و اجرای پروژه‌های عمرانی باید بر اساس نیازها و خواسته‌های عمومی جامعه باشد و این مهم در جلب رضایت حداکثری اقشار و آحاد مختلف جامعه اثرگذار خواهد بود.

این مسئول گفت: برگزاری جشن گلریزان در شهرستان دشتستان به منظور آزادسازی زندانیان نیازمند از اقدامات ارزنده و شایانی است که در شهرستان شاهد آغاز فعالیت‌های مربوط به آن بوده‌ایم و همکاری و مشارکت تمامی مدیران و مسئولان اجرایی در این برنامه ضروری است.

وی عنوان کرد: از سال 89 تاکنون در زمینه فعالیت ستاد دیه و جشن گلریزان شاهد کسب افتخارات ملی و استانی در پرونده افتخارات شهرستان دشتستان بوده‌ایم و امیدواریم با حمایت تمامی خیرین و مسئولان اجرایی بار دیگر شاهد درخشش شهرستان در این عرصه باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان ادامه داد: فعالیت‌های ستاد دیه بر اساس دستورالعمل و جلسات برگزار شده در بخش‌های تابعه انجام شده و فعالیت‌ مطلوبی را در این زمینه شاهد بوده‌ایم.

این مسئول با تاکید بر اینکه از تمامی خیرین برای کمک به ستاد دیه شهرستان خواهان کمک و حمایت هستیم افزود: حضور زندانیان جرائم غیرعمد و فشارهای اجتماعی بر خانواده‌های ایشان می‌تواند زمینه‌ساز بروز معضلات اجتماعی جبران‌ناپذیر در جامعه شود.

دهقائدی با تاکید بر وضعیت مطلوب امنیتی در دشتستان اذعان داشت: با وجود اینکه دشتستان بیش از یک‌سوم وسعت استان را در اختیار دارد تنها 16 درصد جرایم استان بوشهر در دشتستان اتفاق می‌افتد و طی چند سال اخیر شاهد بهبود وضعیت امنیتی در دشتستان هستیم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول