اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

محور نیر ـ سراب چهار بانده می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: محور نیر ـ سراب با تأمین اعتبار مورد نیاز چهار خطه شده و از ایمنی مناسب تردد برخوردار می‌شود.

محور نیر ـ سراب چهار بانده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی حیدری عصر امروز در جریان بررسی مشکلات حوزه مسکن و راه نیر اظهار داشت: با چهار خطه شدن اکثر محورهای اصلی و متصل به مرکز استان نه تنها از میزان تلفات و تصادفات کاسته می‌شود بلکه یک ایمنی تردد را در حضور گردشگران و مسافران در تمام فصول سال شاهد می‌باشیم.

وی تصریح کرد: فاز اول چهار خطه کردن این محور به زودی انجام می‌شود که امیدواریم با تأمین اعتبار مناسب در سال‌های آینده بتوانیم از این محور اساسی بهره‌مند شده و مشکلات تردد در گردنه صائین به حداقل برسد.

حیدری به مطالعات جاده ارتباطی نیر با میانه اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی این محور نیز با 9 میلیارد تومان اعتبار آغاز می‌شود که منتظر ابلاغ اعتبار و تخصیص مرحله اول آن هستیم تا پروژه مورد نظر را که می‌تواند مدت سفر به مرکز کشور را کاهش دهد، ‌احداث کرده و از آن بهره‌برداری کنیم.

این مسئول توجه جدی به آسفالت جاده‌های ارتباطی فرعی و روستایی و لکه‌گیری‌های احتمالی را در فصل کاری یادآور شد و خاطر نشان کرد: تمهیدات لازم در این زمینه انجام شده و قرار است با همکاری فرمانداری این موضوع به جد در دستور کار قرار گیرد.

وی به کمبود اعتبار به عنوان اصلی‌ترین دغدغه این اداره کل اشاره کرد و ادامه داد: ما وظیفه تأمین مسکن و راه ارتباطی مطلوب و ایمن را داریم و انتظار می‌رود با حرکت‌های آغاز شده، بتوانیم به سرعت در این دو حوزه موفق عمل کنیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان اردبیل ضرورت آسفالت محور ارتباطی نیر، کورائیم و بقیه مناطق را به دلیل کمبود اعتبار شهرداری ضروری اعلام کرد و بیان داشت: سیاست استانی ما در حوزه راه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و آسفالت جاده‌های روستایی است.

حیدری در مورد مسکن مهر نیز گفت: در این زمینه نیز با پرداخت آورده اولیه صاحبان مسکن مهر پروژه‌ها به سرعت تکمیل و راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش فارس، در این جلسه فرماندار شهرستان نیر از کاهش محسوس اعتبارات عمرانی این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: ما با محدود بودن اعتبار اولویت تزریق بودجه را به پروژه‌های نیمه‌تمام دادیم تا حداقل بتوانیم این پروژه‌ها را در موعد مقرر به بهره‌برداری برسانیم.

سید حمید عباداللهی احداث کمپ ورودی و خروجی مجتمع جدیدالاحداث آب درمانی قینرجه را به همراه تکمیل تقاطع غیر همسطح چای‌سقرلو واقع در جاده ترانزیتی اردبیل – نیر را ضروری خواند و افزود: احداث جاده ارتباطی کریق – آرماداق در محور نیر – میانه بسیار ضروری به نظر می‌رسد که امیدواریم با پیگیری‌های مستمر بتوانیم این پروژه را نیز تکمیل کنیم.

وی ترمیم و بهسازی چندین محور ارتباطی، تکمیل ساختمان دولت و رفع نارسایی‌های موجود در مسکن مهر را خاطرنشان کرد و اظهار داشت:‌ در این باب نیاز داریم تا بخشی از اعتبارات ملی تزریق شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول