اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مشگین‌شهر:

جاده مشگین‌شهر- سراب چهار بانده می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشگین‌شهر گفت: چهار بانده کردن جاده مشگین‌شهر-سراب، مشگین‌شهر- اهر و مشگین‌شهر- اردبیل از مصوبات وزارت راه و شهرسازی است.

جاده مشگین‌شهر- سراب چهار بانده می‌شود
یونس اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: از وزیر راه و شهرسازی خواسته‌ایم در اعتبارات و بودجه سال 91 ردیف مشخصی برای این پروژه‌ها در نظر گیرد.
وی تصریح کرد: اگر در گذشته مشگین‌شهر طرح ملی نداشته و از محل اعتبارات ملی پولی دریافت نکرده است ما در دو حوزه کشاورزی و تامین زیرساخت‌های بخش گردشگری سعی کردیم به این خواسته دیرین مردم پاسخ دهیم.
اسدی از تبدیل ظرفیت بیمارستان مشگین‌شهر از 96 تختخواب به 107 تختخواب خبر داد و ابراز داشت: در این زمینه نیز از وزارت بهداشت خواسته‌ایم تا اعتبار ملی برای تکمیل این بیمارستان در نظر بگیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرایی شدن طرح گردشگری سیاق تا گردولی با حمایت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خبر داد.
این نماینده مجلس بیان داشت: بعد از پنج سال معطلی و فرصت‌سوزی، قرار است در قالب این طرح پل معلق احداث شود به طوری که برای توسعه زیرساخت‌های آن 80 هزار هکتار زمین در نظر گرفته شده است.
اسدی خاطرنشان کرد: با تبدیل این منطقه به قطب گردشگری قینرجه و موییل و راه‌اندازی مجتمع شش هکتاری گردشگری در این حوزه یک تحول واقعی را در حوزه گردشگری شهرستان مشگین‌ شاهد خواهیم بود.
نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی همچنین از راه‌اندازی مرکز آموزش سلامت بر اساس مصوبه وزارت بهداشت و تبدیل بیمارستان مشگین‌شهر به مرکز آموزشی و درمانی خبر داد و گفت: در کنار خرید یک دستگاه سی‌تی‌اسکن قرار است پزشک متخصص و فوق تخصص در اکثر رشته‌های تخصص به بیمارستان مشگین‌شهر مستقر شود.
اسدی در پایان سخنان خود  ابراز داشت: قرار است دانشکده کشاورزی مشگین‌شهر نیز از بهمن ماه امسال دانشجو پذیرش کرده و بسیاری از جوانان مشتاق علم و تحصیل در رشته کشاورزی در این دانشگاه مشغول به تحصیل شوند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول