اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی:

هراز و گدوک تا شهریور 92 چهار بانده می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از تلاش برای چهاربانده کردن گدوک و تکمیل چهار بانده شدن هزار تا شهریور 92 خبر داد.

هراز و گدوک تا شهریور 92 چهار بانده می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، عطاءالله صدر در حاشیه افتتاح سیلوی غلات 25 هزار تنی بندر امیرآباد در جمع خبرنگاران،گفت: پروژه‌های هراز، فیروزکوه و چالوس از پروژه‌های مهم مازندران بودند. راه اصلی تهران از طریق فیروزکوه از گردنه گدوک عبور می‌کرد؛ گردنه گدوک جایی بود که معمولا در زمستان سرمای زیاد، مه و کولاک بود و مشکلات بسیاری داشت و امروز 23 کیلومتر از مسیر چهار بانده افتتاح و مشکلات گدوک حل شد.

وی با بیان اینکه این پروژه حدود 58 میلیارد تومان هزینه دربرداشت که با افتتاح آن مسیر 1.5 ساعته تهران قائمشهر به 25 دقیقه کاهش یافت، خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود تا پایان شهریور 92 این پروژه چهار بانده شود که امروز بحرانی‌ترین قسمت آن در 23 کیلومتر افتتاح شد البته قسمت‌هایی از این مسیر از شهر عبور می‌کند، تونل دارد و باید تعریض شود.

صدر از جاده هراز هم گفت و اینکه این جاده از تهران تا امامزاده هاشم تا پایان مهرماه چهاربانده می‌شود و بقیه آن جزو طرح‌های ماندگار است و در مجموع تا پایان شهریور 92 به‌جز قسمتی از تونل‌ها اگر بودجه تامین شود، چهاربانده و تکمیل می‌شود.

معاون وزیر راه و ترابری در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: استان مازندران در طرح‌های تابستانه بیشترین تردد را در بین شهرستان‌های کشور دارد و مسیرهایی که از تهران به مازندران می‌روند باید زودتر تکمیل شوند.

وی در قسمت پایانی سخنان خود درباره وضعیت جاده چالوس، اذعان داشت: این جاده بدلیل داشتن شرایط اقلیمی خیلی صلاح نیست که چهار بانده شود. بیشتر به سمت باند سبقت هستیم چون یک قسمت گردشگری و خاصی دارد بنابراین سازمان راه و شهرسازی بیشتر روی پروژه فیروزکوه و هراز تلاش می‌کند که چهار بانده شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول