اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار مرکزی

مصوبات ستاد تسهیل با جدیت دنبال شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار مرکزی گفت: مصوبات ستاد تسهیل امور پشتیبانی و صنایع شهرک‌های صنعتی استان نقش بسیار مؤثری در رفع سریع مشکلات واحدهای صنعتی دارد که باید با جدیت دنبال شوند.

مصوبات ستاد تسهیل با جدیت دنبال شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمدرضا عاشوری امروز در نشست ستاد تسهیل امور پشتیبانی و صنایع شهرک‌های صنعتی استان مرکزی اظهار داشت: امروز در شرایطی که کشور در مورد تحریم قرار گرفته رفع مشکلات بخش صنعت و تولید کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: رسیدگی به مشکلات این واحدها سالی که به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری شده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که خوشبختانه ستاد تسهیل گام‌های ارزنده‌ای در این زمینه برداشته است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار مرکزی با تاکید بر لزوم رفع مشکلات واحدهای تولیدی با هدف افزایش اشتغال و سرمایه‌گذاری خاطر نشان ساخت: در سال گذشته ستاد تسهیل چندین بار به منظور رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی تشکیل جلسه داد که در این جلسات مصوبات بسیار خوبی به تصویب رسیده است.

عاشوری ادامه داد: خوشبختانه این ستاد توانسته است شرایط خوبی را برای رفع موانع واحدهای تولید فراهم کرده و بخش قابل توجهی از چالش‌ها را برطرف سازد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی نیز گفت: تلاش اعضای ستاد در رفع مشکلات واحدهای تولیدی ستودنی است.

علیرضا زاوشی تاکید کرد: با توجه به فشارهای اقتصادی دشمن همه باید دست در دست هم داده و با همدلی و همفکری امور را پیش ببریم.

گفتنی است اعضای ستاد تسهیل امور پشتیبانی و صنایع شهرک‌های صنعتی استان به بررسی مشکلات و چالش‌های 7 شرکت تولیدی و صنعتی پرداختند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول