اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر انتشارات مرکز تخصصی مهدویت خبر داد

چاپ 15 عنوان کتاب مهدوی تالیف آیت‌الله صافی‌گلپایگانی

خبرگزاری فارس: مدیر انتشارات مرکز تخصصی مهدویت از چاپ 15 عنوان کتاب مهدوی تالیف آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

چاپ 15 عنوان کتاب مهدوی تالیف آیت‌الله صافی‌گلپایگانی

احمد مسعودیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به بخش انتشارات مرکز تخصصی مهدویت اظهار کرد: تاکنون بالغ بر 130 عنوان منشورات در قالب کتاب، کارت و نرم‌افزار در این بخش منتشر شده است.

وی با بیان اینکه شش عنوان کتاب در چهار ماهه نخست سال جاری منتشر شده است گفت: این کتاب‌ها دارای عناوینی مانند آفتاب مهر دو، خانه خانه تا ظهور، پیداترین غایب همیشه حاضر، آن سفر کرده و خورشید پنهان هستند.

مدیر انتشارات مرکز تخصصی مهدویت با بیان اینکه چاپ این تعداد کتاب پاسخگوی نیاز جامعه کنونی نیست، از چاپ 19 عنوان کتاب از آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: از این تعداد 15 عنوان کتاب دارای موضوع مهدوی است.

مسعودیان با اشاره به کتاب‌های مهدوی آیت‌الله صافی‌گلپایگانی گفت: کتاب‌های معرفت حجت خدا، پیرامون معرفت امام، عقیده نجات‌بخش، امامت و رهبری، پاسخ 10 پرسش، ولایت تکوینی و تشریعی، به سوی دولت کریمه، باورداشت مهدویت، تجلی توحید در نظام امامت، وابستگی جهان به امام زمان(عج)، انتظار عامل مقاومت، اصالت مهدویت و فروغ ولایت در دعای ندبه از جمله کتاب‌های مهدوی این مرجع عالیقدر بوده که در آینده منتشر می‌شود.

وی پرتویی از عظمت امام حسین(ع)، آینه جمال(نگرشی بر مکارم اخلاق امام حسین(ع))، و پاسخ کوتاه به 300 پرسش احکام از نگاه آفتاب را از دیگر کتاب‌های در دست چاپ از نوشته‌های آیت‌الله صافی‌گلپایگانی ذکر کرد.

مدیر انتشارات مرکز تخصصی مهدویت با اشاره به کتاب عجیب‌ترین حقیقت تاریخ گفت: این کتاب در پاسخ به کتاب عجیب ترین دروغ تاریخ به همت مهدی یوسفیان نوشته شده و اکنون برای اخذ مجوز و چاپ ارسال شده است.

وی خاطر نشان کرد: در کتاب عجیب‌ترین دروغ تاریخ برخی از مباحث مانند طول عمر و حکومت حضرت مهدی(عج) در آینده زیر سئوال برده می‌شود، ولی کتاب عجیب‌ترین حقیقت تاریخ این ابهامات را پاسخ داده است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول