اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی:

تجهیز پلیس به علوم روز با وجود دشمنی‌ها ضرورت مضاعف دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: با وقوع حوادث و توطئه‌های دشمنان در سال‌های اخیر تجهیز کارکنان نیروی انتظامی به علوم مورد نیاز اهمیت مضاعفی یافته است.

تجهیز پلیس به علوم روز با وجود دشمنی‌ها ضرورت مضاعف دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود خرم‌نیا ظهر امروز در حاشیه دیدار مستقیم مسئولان انتظامی آذربایجان‌شرقی با مردم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با وقوع حوادث و توطئه‌های دشمنان در سال‌های اخیر تجهیز کارکنان نیروی انتظامی به علوم مورد نیاز اهمیت مضاعفی یافته است.

وی گفت: برای اینکه در فضای غبارآلود فتنه دچار شک و تردید نشویم لازم است شناخت دقیقی از مواضع حق پیدا کنیم تا در شناخت حق از باطل دچار اشتباه و خطا نشویم.

خرم‌نیا با تاکید بر لزوم شناخت مسائل در خصوص پیروی از حق اظهار کرد: آگاهی از نقطه‌نظرات علمای اسلامی و استفاده از نظر و عقیده صاحبنظران به انسان بینش، بصیرت و شناخت لازم را می‌دهد تا حق را از باطل تمیز دهد.

وی گفت: در دنیای پیچیده امروزی انسان اگر بخواهیم از خطا و لغزش‌ها دور بمانیم و بر صراط مستقیم حرکت کنیم باید دنباله‌رو ولی‌فقیه باشیم.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهداف برگزاری دوره‌های بصیرت افزود: ارتقای بینش و دانش کارکنان در حوزه جنگ نرم دشمن و صیانت معنوی از کارکنان در مقابل تهدیدات پیچیده حقیقی و مجازی دشمنان از اهداف برگزاری ادوار بصیرت است.

وی گفت: تعمیق باورهای دینی، تقویت زیرساخت‌های معنوی، ترویج ارزش‌های الهی و نهایتاً زمینه‌سازی برای رشد ارزش‌های اخلاقی اهداف اصلی برگزاری این دوره‌ها است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی افزود: پلیس جمهوری اسلامی مردمی‌ترین پلیس دنیا بوده و برای خدمت به مردم مسلمان خود را باید به باورهای قوی اعتقادی مجهز کند.

وی تاکید کرد: پلیس باید به آن درجه از خودساختگی برسد که بتواند از جان، مال و ناموس مردم در مقابل زورگویان و تبهکاران دفاع کند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی در ادامه با تاکید مجدد بر اهمیت برگزاری دوره‌های بصیرت استانی، بصیرت‌جویان را به حضور اثربخش و علاقه‌مندانه در این دوره‌ها دعوت کرد.

وی از برگزارکنندگان این دوره‌ها خواست تمام توان و ظرفیت خود را برای برگزاری کامل این دوره‌ها به کار بسته و از نقطه‌نظرات صاحبنظران به بهترین نحو استفاده کنند. 

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول