اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور جلوگیری از یخ‌زدگی صورت گرفت؛

تاکید آبفای قم به عایق‌بندی کنتور‌ و لوله‌های آب

خبرگزاری فارس: شرکت آب و فاضلاب استان از مردم خواست به منظور جلوگیری از یخ‌زدگی و ترکیدگی کنتور،‌ لوله‌ها و اتصالات آب در معرض هوای آزاد و قطع آب، نسبت به عایق‌بندی آن اقدام کنند.

تاکید آبفای قم به عایق‌بندی کنتور‌ و لوله‌های آب
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، محمد ‌کربلایی ابراهیمی مدیر روابط عمومی آبفای قم با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبتی بر احتمال یخبندان در روز‌های آینده اظهار کرد: این امر ممکن است موجب یخ‌زدگی و ترکیدگی کنتور‌، لوله‌ها و اتصالات آب و به تبع آن بروز مشکلات بعدی برای همشهریان شود.
وی به مردم توصیه کرد: به منظور جلوگیری از قطعی آب و هر گونه خسارت احتمالی ناشی از برودت هوا، در اسرع وقت نسبت به عایق‌بندی و ایجاد پوشش مناسب برای محل کنتور، لوله‌ها و اتصالات در معرض هوای آزاد اقدام کنند.
مدیر روابط عمومی آبفای قم با اشاره به قوانین و مقررات موجود تصریح کرد: در صورت بروز هر‌گونه مشکل ناشی از عدم رعایت نکات ایمنی یاد شده و نامناسب بودن محل کنتور و لوله‌کشی ساختمان، هیچگونه مسئولیتی متوجه شرکت آب و فاضلاب نخواهد بود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول