اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان‌غربی خبر داد

وجود 231 کنتور آب معیوب در روستاهای آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر 231 کنتور آب معیوب در روستاهای استان وجود دارد.

وجود 231 کنتور آب معیوب در روستاهای آذربایجان‌غربی

رسول اکبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برای تعویض این کنتورهای معیوب در سطح روستاهای استان در سال جاری برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه در ابتدای سال گذشته 9هزار و 473 فقره کنتور آب در روستاهای آذربایجان‌غربی تعویض شده است، تصریح کرد: امسال نیز بنا داریم در این زمینه گام‌های موثرتر و بهتری برداریم.

این مسئول در ادامه با اشاره به طول شبکه آبرسانی به روستاهای استان آذربایجان‌غربی اعلام کرد: برای تامین آب آشامیدنی روستاها چشمه، چاه و قنات وجود دارد.

اکبری با اشاره به تعداد چاه‌های موجود برای تامین آب شرب روستاهای استان، گفت: 637 حلقه چاه برای این منظور در سطح روستاهای استان وجود دارد.

وی تعداد چشمه‌های موجود برای این منظور را 590 چشمه برشمرد و اظهار داشت: 31 فقره رشته قنات نیز برای تامین آب شرب روستاهای استان وجود دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان‌غربی با اشاره به طول شبکه آبرسانی استان، تصریح کرد: طول شبکه آب استان 5هزار و 319 کیلومتر است.

اکبری ادامه داد: در سال جاری افزایش طول شبکه آبرسانی و آبرسانی به تعداد روستاهای بیشتر از اولویت‌های این شرکت است.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول