اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال هدفمندسازی یارانه‌ها صورت گرفت

جداسازی هزار فقره کنتور آب در استان مرکزی

خبرگزاری فارس: معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از جداسازی یک‌هزار و 533 فقره کنتور آب در راستای اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در استان خبر داد.

جداسازی هزار فقره کنتور آب در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی علی صادقی اظهار داشت: اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها از عوامل صرفه‌جویی است که از زمان اجرای آن تاکنون تا حد زیادی مصرف خانوارها و دیگر مراکز کاهش یافته و به الگوی مصوب نزدیک شده است.

وی اظهار کرد: نصب و راه‌اندازی کنتورهای الکترومغناطیسی به منظور اندازه‌گیری دقیق آب تولیدی و در راستای کاهش هدر رفت آب و مدیریت بر توزیع و مصرف است.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با بیان اینکه متقاضیان جداسازی کنتور می‌توانند با مراجعه به امور آب و فاضلاب شهرستان‌ها و ارائه درخواست و رعایت شرایط فنی ساختمان نسبت به این امر اقدام کنند بیان داشت: تخصیص کنتورها و انشعابات جداگانه و تفکیک شده برای واحدهای آپارتمانی از اولویت‌های این شرکت است.

وی یادآور شد: هماهنگی با سازمان نظام مهندسی و شهرداری برای اجرای لوله کشی شبکه داخلی آپارتمان‌ها و ارائه طرح تفکیک شبکه از ضروریات اخذ پایان کار ساختمان است که باید از سوی مشترکان مورد توجه قرار گیرد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی اضافه کرد: امید است مشترکان مجتمع‌های مسکونی در راستای اجرای صحیح قانون هدفمند کردن یارانه‌ها نسبت به تفکیک کنتور آب خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول