اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت گرفت؛

تعویض 24 هزار کنتور آب در فارس

خبرگزاری فارس: در هفت ماه نخست سال جاری، شرکت آبفای فارس نسبت به تعویض 24 هزار و 95 کنتور خراب و نصب 100 هزار پلمپ کنتور بر روی انشعابات اقدام کرده است.

تعویض 24 هزار کنتور آب در فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مدیر دفتر خدمات مشترکان شرکت آبفای استان فارس بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در هفت ماه نخست سال جاری در 78 شهر این استان 24 هزار و 95 کنتور خراب تعویض و 5 هزار و 891 کنتور جدید نصب شده است.
جلال موسوی افزود: بر همین اساس طی این بازده زمانی، نیریز با 807 مورد بیشترین نصب کنتور جدید را داشته و شهرم جهرم نیز 2 هزار و 113 کنتور خراب آب تعویض شده که این شهر در میان شهرهای تابعه آبفای فارس دارای بیشترین آمار تعویض کنتور است.
وی اضافه کرد: در همین بازده زمانی نسبت به نصب 100 هزار پلمپ کنتور بر روی انشعابات مشترکان در سطح استان فارس اقدام شده است.
موسوی در ادامه افزود: شرکت آبفای این استان در راستای نیل به هدف استانداردسازی انشعابات تمام مشترکان خود در سطح استان فارس در ماه‌های آینده سال جاری نیز این روند را ادامه می‌دهد.
این مسئول همچنین از برگزاری سمینار آشنایی با قانون مالیات بر ارزش افزوده با حضور 120 نفر از پرسنل شرکت آبفای استان فارس خبر داد.
مدیر دفتر خدمات مشترکان شرکت آبفای استان فارس در ادامه گفت: در این سمینار کلیات و شمول قانون، معافیت‌ها و نحوه محاسبه، راهنمایی ثبت‌نام و صدور صورتحساب‌ها، تکمیل و تسلیم اظهارنامه و پرداخت مالیات و عوارض متعلقه طی دو روز مورد بحث قرار گرفت.
وی ادامه داد: هدف از این سمینار که با همکاری دانشکده علوم اقتصادی و دارائی وزارت اقتصادی و دارائی برگزار شد، آموزش و آشنایی همکاران به عنوان گروهی از اقشار جامعه برای اجرای موفقیت‌آمیز این نظام مالیاتی و در نهایت تحول در نظام مالیاتی و اقتصاد کشور بوده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول