اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور رعایت عدالت؛

کنتور آب 1532 مشترک در استان مرکزی تفکیک شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان مرکزی گفت: به منظور رعایت عدالت در پرداخت هزینه‌های آب بهای مشترکین تعداد یک هزار و 532 کنتور مشترکان تفکیک و جداسازی شده است.

کنتور آب 1532 مشترک در استان مرکزی تفکیک شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، عبدالرضا خلیلی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از این جداسازی تنها کاهش مصرف آب نیست، بلکه رعایت عدالت در پرداخت هزینه‌های آب بهای مشترکان یکی از مهم‌ترین اهداف این جداسازی است.
‌وی با بیان اینکه اجرای قانون هدفمند‌سازی یارانه‌ها و تفکیک انشعابات تاثیر چشمگیری در کاهش مصرف آب از سوی مشترکین داشته است،‌ تصریح کرد: میزان استقبال مشترکان از جداسازی کنتورها بعد از اجرای این قانون بالا بوده است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: یکی از شرایط تفکیک کنتورهای آب وجود شرایط فنی در ساختمان‌ها است که مناسب بودن شبکه اصلی آب، دارا بودن مکان مناسب برای نصب کنتورهای مجزا، تقاضای همزمان تمام مالکان، اخذ مجوز از شهرداری برای حفاری، پرداخت هزینه‌های مربوط به تفکیک کنتورهای آب از دیگر  شرایط لازم برای تفکیک انشعابات آب است.
به گفته وی تا پایان دولت دهم باید پنج درصد انشعابات بیش از یک واحد تفکیک و جداسازی شود.
‌مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی تصریح کرد: در حال حاضر میزان کنتورهای باقی مانده ساختمان‌های چهار واحدی به بالا برای جدا سازی35 هزار فقره کنتور است.
وی ادامه داد: بیشترین تقاضا برای تفکیک کنتور مربوط به شهر اراک بوده است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تولید 17 میلیون متر مکعب آب توسط امور آب و فاضلاب اراک در چهار ماهه نخست امسال گفت: از این میزان نزدیک به 13 میلیون متر مکعب آب از محل چاه‌ها و 4 میلیون متر مکعب آب نیز از محل سد کمال صالح برای مردم شهر اراک تامین شده است.
خلیلی در خصوص بهره‌مندی مردم شهر اراک از آب سد کمال صالح اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال جاری تمام شهروندان از آب سد کمال صالح برخوردار خواهند شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول