اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نویسنده و ناشر برجسته مازندرانی:

150 عنوان کتاب توسط نویسندگان مازندرانی به چاپ رسید

خبرگزاری فارس: یکی از نویسندگان و ناشران برجسته مازندرانی گفت: امسال 150 عنوان کتاب توسط نویسندگان مازندرانی به چاپ رسید.

150 عنوان کتاب توسط نویسندگان مازندرانی به چاپ رسید

منصور هرجی در حاشیه در دیدار هنرمندان مازندرانی با نماینده ولی فقیه در مازندران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با بیان اینکه کتاب‌ها بر اساس سن و نیاز جامعه تهیه شود، اظهار داشت: مولفان با رویکرد نوین در عرصه تالیفات نو و عصری‌نگری به نشر کتاب بپردازند.

وی ادامه داد: وظیفه ناشران و نویسندگان باید در تهیه کتاب‌های سالم، مستند، سودمند، حماسه‌آفرین، تعهدآور، انسان‌گستر و اخلاق‌پرور باشد.

این ناشر مازندرانی با اشاره به اینکه کتاب و کارهای هنری حقایق را تجلی می‌دهد، تصریح کرد: کتاب اندیشه خودآگاه و ناخودآگاه را در رفتار مردمی جهت می‌دهد، نباید کتابی منتشر شود که سوزاننده روح باورها باشد.

هرجی متذکر شد: ناشران باید آثاری ارائه دهند که رشددهنده فرد، انسان‌پرور، افق‌آفرین باشد و زوایای اندیشه نسل‌ها را روشن کند.

وی به چاپ رسیدن 150 عنوان کتاب توسط نویسندگان مازندرانی در سال جاری را افتخار دانست و یادآور شد: یک هزار و 300 ناشر در سطح استان فعالیت نشر دارند که هر کدام دغدغه و نکات قابل ذکری در این حوزه دارند که باید در جلسه‌ای به آن پرداخته شود.

انتهای‌پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول