اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار گچساران

مشکلات منطقه مارین گچساران بررسی شد

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران به همراه بخشدار مرکزی این شهرستان به منظور بررسی و شناسایی مشکلات مارین به صورت سرزده از این منطقه بازدید کردند.

مشکلات منطقه مارین گچساران بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، فرماندار و بخشدار مرکزی این شهرستان صبح امروز به صورت سرزده از منطقه مارین دیدن کردند و مشکلات و کمبودهای آن از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این بازدید، فرماندار و بخشدار با حضور در گلزار شهدای روستای مارین و آرو ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا بر لزوم تکمیل ساماندهی این گلزارهای شهدا تأکید کردند.

در این دیدار تعدادی از اهالی روستا با تقدیر و تشکر از زحمات بخشدار مرکزی گچساران از خدمات ارائه شده به ویژه در دو سال اخیر ابراز رضایت کرده و خواستار توجه بیشتر مسئولان به مشکلات این روستا شدند.

عدم آنتن‌دهی تلفن همراه، روشنایی نامطلوب معابر روستایی، پوشش نامناسب تلویزیونی برخی از شبکه‌ها از جمله شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه استانی دنا، ساماندهی گلزار شهدا، تکمیل بهسازی روستایی و تکمیل شبکه آبرسانی از جمله مشکلات و درخواست‌های اهالی روستای مارین بود.

فرماندار گچساران در این بازدید اظهار کرد: شناسایی و بررسی مشکلات روستائیان و ارائه راهکار و تصمیم‌گیری در زمینه حل مشکلات از جمله اهداف این بازدید است.

محمد شفیعی بیان داشت: با توجه به مشکلات مطرح شده توسط اهالی روستای مارین، پیگیری حل این مشکلات در دستور کار مسئولان ادارات و نهادهای مربوط قرار می‌گیرد.

مردم روستای مارین کمترین معضل و بیشترین مشارکت را دارند

بخشدار مرکزی گچساران نیز در این بازدید ابراز داشت: دیدار از روستاهای این شهرستان و بررسی مشکلات و کمبودها در دستور کار فرمانداری گچساران قرار دارد و در روزهای آینده دیگر روستاهای گچساران نیز مورد بازدید قرار خواهند گرفت.

یحیی ذبیحی مردم روستای مارین را مردمی ولایت‌مدار و انقلابی دانست و گفت: روستای مارین با داشتن سه مسجد و کمترین معضل و بیشترین مشارکت در بخش امور روستایی و نیز با دارا بودن محیطی زیبا و طبیعتی بکر، از پتانسیل‌های خوبی در بخش‌های مختلف برخوردار است.

وی افزود: از جمله اهداف این بازدید، شناسایی مشکلات و کمبودهای روستا بود که در آینده نزدیک به همراه مسئولان ادارات و نهادهای مرتبط با مشکلات این روستا، بازدید مجددی به عمل خواهد آمد.

ذبیحی خطاب به مردم روستای مارین عنوان داشت: این روستا با توجه به وجود باغات و فضای خاص و چشم‌نواز طبیعی از قابلیت‌های فراوان و استثنایی برای ایجاد و رونق صنعت گردشگری برخوردار است.

بخشدار مرکزی گچساران ادامه داد: در زمینه ایجاد صنعت گردشگری نیاز به همکاری و تعامل اهالی روستای مارین است.

به گزارش فارس، در این دیدار طی حکمی وحید بهروزی‌فر به عنوان دهیار جدید روستای مارین معرفی شد و از خدمات محمد شفیع‌پور دهیار سابق این روستا تقدیر به عمل آمد.

روستای مارین با دارا بودن 90 خانوار و جمعیتی افزون بر 700 نفر در 40 کیلومتری شمال گچساران قرار دارد و به عنوان یکی از روستاهای هدف گردشگری کهگیلویه و بویراحمد معرفی شده است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول