اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماهنشان خبر داد

جاری‌شدن سیل در 36 روستای ماهنشان

خبرگزاری فارس: فرماندار ماهنشان با اشاره به جاری‌شدن سیل در 36 روستای ماهنشان گفت: سیل اخیر 21 میلیارد و 500 میلیون تومان خسارت به شهرستان ماهنشان وارد کرده است.

جاری‌شدن سیل در 36 روستای ماهنشان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، منصور محمدپور ظهر امروز در جلسه ستاد بحران استان زنجان اظهار داشت: بر اثر جاری‌شدن در اوایل تیر ماه سال جاری هفت روستا در بخش انگوران شهرستان ماهنشان خسارت دید‌ه‌اند.

وی با اشاره به اینکه در سیل رخ داده در اواخر تیر ماه سال جاری نیز هفت روستا در بخش مرکزی شهرستان ماهنشان دچار خسارت‌هایی شده‌اند، تصریح کرد: این خسارات شامل تخریب منازل مسکونی، از بین رفتن خودروهای شخصی، تانکرهای ذخایر سوخت و ... بوده است.

فرماندار ماهنشان با بیان اینکه در روز یکم مرداد ماه سال جاری سیل عظیمی در شهرستان ماهنشان جاری شد که 36 روستا تحت تاثیر این حادثه طبیعی قرار گرفته‌اند، اضافه کرد: بر اثر این سیل 17 روستا در بخش مرکزی و 19 روستا در بخش انگوران آسیب دیدند.

وی با اشاره به اینکه میزان خسارت وارد شده در بخش آب و فاضلاب روستایی در شهرستان ماهنشان یک میلیارد و 750 میلیون تومان برآورد شده است، ادامه داد: در بخش گاز نیز 350 میلیون تومان خسارت وارد شده است.

محمدپور با بیان اینکه در بخش واحدهای مسکونی بیش از یک میلیارد تومان خسارت در روستاهای شهرستان ماهنشان ایجاد شده است، یادآور شد: در مجموع 204 واحد مسکونی تخریب شده است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه تاسیسات برقی در شهرستان ماهنشان 250 میلیون تومان خسارت وارد شده است، خاطرنشان کرد: 45 میلیون تومان به دلیل تخریب شدن محوطه به مدارس شهرستان خسارت وارد شده است.

فرماندار ماهنشان با بیان اینکه در زمینه شبکه بهداشت 55 میلیون تومان خسارت ایجاد شده است، ادامه داد: در مجموع 5 میلیارد و 600 میلیون تومان خسارت در بخش کشاورزی شهرستان ماهنشان ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: در مجموع بر اثر سه سیل رخ داده در سال جاری 21 میلیارد و 500 میلیون تومان خسارت در شهرستان ماهنشان ایجاد شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول