اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان:

اردو‌های هجرت موجب آشنایی دانشجویان با فرهنگ کار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: اردو‌های طرح هجرت موجب آشنایی هر‌چه بیشتر جوانان و نوجوانان جامعه با فرهنگ کار و تلاش می‌شود.

اردو‌های هجرت موجب آشنایی دانشجویان با فرهنگ کار می‌شود

عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: طرح هجرت یکی از مهم‌ترین فرامین مقام معظم رهبری است که جوانان صادقانه در مناطق محروم به ارائه خدمت به مردم می‌پردازند.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی در قالب طرح‌هایی همچون طرح هجرت با حضور در مناطق محروم کشور اقدام به عمران و آبادانی در روستاها می‌کند، افزود: محرومیت‌زدائی از مناطق محروم از برنامه‌های این اردوها محسوب می‌شود.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان ترویج فرهنگ را مهم‌ترین هدف طرح‌های هجرت دانشجویی دانست و گفت: طرح هجرت علاوه بر ایجاد پیشرفت و سازندگی در مناطق محروم موجب افزایش روحیه امید در مردم و دانشجویان می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف بسیار مهم در برپایی اردو‌های طرح هجرت آشنایی هر‌چه بیشتر جوانان و نوجوانان جامعه با فرهنگ کار و تلاش است، عنوان کرد: اردو‌های هجرت یکی از شیوه‌های بسیار تأثیرگذار و نتیجه‌بخش برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

بابایی با اشاره به اینکه برگزاری این طرح‌ها موجب استحکام هر‌چه بیشتر جوانان در برابر تبلیغات سوء دشمنان و معاندان نظام اسلامی می‌شود، افزود: در استان زنجان این طرح با جدیت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همکاری، تلاش و تعامل مثبت بین همه مسئولان می‌تواند نقش بسزایی در روند اجرای طرح‌های خدماتی و سازندگی در سطح کشور داشته و موجب ماندگاری این طرح‌ها شود.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر به دلیل قرار گرفتن در ماه رمضان این طرح در قالب برنامه‌های معنوی برگزار می‌شود، افزود: برگزاری محافل انس با قرآن و تقویت بنیه معنوی و اعتقادی دانشجویان از اهداف برگزاری این طرح است.

وی با اشاره به برگزاری این طرح در پنج شهرستان استان زنجان یادآور شد: کمک‌رسانی به مردم مناطق محروم از اهداف اجرای این طرح است.

بابایی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری طرح ولایت همزمان با شهریور ماه سال جاری در زنجان خبر داد و گفت: 300 نفر از دانشجویان بسیجی در این طرح شرکت می‌کنند.

وی ارتقای سطح آموزش‌های دانش آموختگان طرح ولایت را از اهداف برگزاری این طرح عنوان کرد و افزود: پاسخ‌گویی به شبهات و نیازهای جدید دانشجویان از دیگر اهداف این طرح است.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان آشنایی با علوم و دانش‌های مورد نیاز دانشجویان را از دیگر اهداف این طرح دانست و گفت: ارتباط و آشنایی بیشتر اعضای کانون با یکدیگر از دیگر اهداف این طرح است.

وی از آمادگی بسیج دانشجویی برای بازگشایی مدارس خبر داد و افزود: در حال حاضر برنامه‌ریزی‌های لازم برای بازگشایی مدارس از سوی بسیج دانشجویی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول