اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار اردبیل و در فضای 10 هزار متر مربع کلنگ‌زنی شد

بیله‌سوار صاحب مصلای بزرگ می‌شود

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور استاندار اردبیل و امام جمعه شهرستان بیله‌سوار کلنگ احداث مصلای بزرگ شهر بیله‌سوار بر زمین زده شد.

بیله‌سوار صاحب مصلای بزرگ می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که عصر امروز همزمان با ماه مبارک رمضان انجام شد، امام جمعه شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: این مصلا در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع در فاصله کوتاه اجرایی شده تا اهالی شهرستان مرزی بیله‌سوار بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

حجت‌الاسلام کریم قیاسی مصلاسازی را از اقدامات مهم و ارزشمند دولت خدمتگزار در سال‌های اخیر توصیف کرد و افزود: از تلاش و پیگیری استاندار اردبیل در کسب مجوز برای احداث این مصلا قدردانی می‌کنیم و امیدواریم با اجرایی شدن آن نمازگزاران این شهرستان بتوانند از بخش‌های مختلف مصلای بزرگ شهر بیله‌سوار در تمام زمینه‌های فرهنگی، معنوی و مذهبی استفاده کنند.

وی با اعلام این‌که شهرستان بیله‌سوار به دلیل مرزی بودن نیازمند توسعه فضاهای فرهنگی، مذهبی متعدد است، تصریح کرد: برای مقابله با دسیسه‌های نظام شوم استکباری همه ما باید بصیرت و آگاهی خودمان را با تقویت برنامه‌های ارزشی اثبات کنیم تا استکبار جهانی بداند در سنگر انقلاب و ارزش‌ها همچنان جانفشانی صورت می‌گیرد.

قیاسی از مصلاها به عنوان پایگاه عظیم حضور و مشارکت مردم در برنامه‌های ارزشی یاد کرد و ادامه داد: نباید احساس کنیم که مصلاها تنها و در طول هفته روزهای جمعه برای برگزاری نماز آماده می‌شود بلکه می‌توان بهترین کارآیی فرهنگی، معنوی، ارزشی و اجتماعی را انجام داده و شبکه‌های اجتماعی مختلف را به پیوند مستحکم در این زمینه سوق داد.

به گزارش فارس، استاندار اردبیل نیز خاطر نشان کرد: با درخواست اهالی این مصلا با نهایت جدیت و تلاش اجرایی می‌شود که امیدواریم در آینده نه چندان دور و در فازهای مختلف این پروژه آماده بهره‌برداری شود.

سید حسین صابری اضافه کرد: مصلای بیله‌سوار در سازه فلزی و سبک بدون ستون اجرا می‌شود و همراهی و مشارکت مردم در کنار تأمین و تزریق اعتبار می‌تواند به تکمیل شدن آن کمک کند.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: امسال 200 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات عمرانی استان به این پروژه اختصاص یافته که در کنار 200 میلیون تومان اعتبار تزریق شده به حساب ستاد نماز جمعه بیله‌سوار امیدواریم با تخصیص 100 درصدی این 400 میلیون تومان کار با قدرت و قوت ادامه پیدا کند.

صابری ساخت مصلاها را دارای آثار و برکات مثبت توصیف کرد و گفت: در این زمینه باید مصلاها با تکیه بر مهندسی و معماری اسلامی، سنتی احداث و راه‌اندازی شود.

استاندار اردبیل همچنین در سفر به شمال استان از پروژه نیمه‌تمام کتابخانه مرکزی و مدرسه شبانه‌روزی پارس‌آباد بازدید کرد و 200 میلیون تومان اعتبار به ساخت کتابخانه مرکزی پارس‌آباد اختصاص داد.

وی همچنین در بازدید از پروژه‌های مهر ماندگار پارس‌آباد با مطلوب ارزیابی کردن روند اجرایی آنها تصریح کرد: به هیچ وجه مشکل اعتباری در اجرای این پروژه‌ها نداریم.

صابری بیمارستان 120 تختخوابی پارس‌آباد، مدرسه شبانه‌روزی، تصفیه‌خانه فاضلاب شهری، مسکن مهر و مصلای پارس‌آباد را از پروژه‌های مهم و ارزشمند مهر ماندگار در این شهرستان اعلام کرد و اظهار داشت: تا مرداد سال آینده این پروژه‌ها تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول