اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فوتبال ایران سیستم بازی زیاد تعریف شده نیست

هرندی: 3 امتیاز بازی مقابل پیکان را کسب می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی داماش گیلان گفت: دیدار مقابل پیکان یکی از مشکل‌ترین بازی‌های لیگ برتر ما است و ما به شدت به دنبال کسب سه امتیاز بازی هستیم.

هرندی:  3 امتیاز بازی مقابل پیکان را کسب می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، امید هرندی عصر امروز در نشست خبری قبل از بازی بین تیم‌های داماش گیلان و پیکان با اشاره به اینکه این بازی از دیدار مقابل تیم‌های بزرگ کشور سخت‌تر است، اظهار کرد: با توجه به مهره‌ها و شناخت کاملی که از تیم حریف داریم آن‌ها هم برای برد به میدان می‌آیند.

وی با بیان اینکه تیم پیکان در دیدارهای قبلی خود نتایج خوبی را کسب نکرده است، تصریح کرد: بازی در مقابل تیم آلومینیوم هرمزگان در هوای بسیار گرم بندر عباس موجب شده است تا بازیکنان ما حالت اولیه خود را دیرتر به دست بیاورند.

سرمربی داماش گیلان با اشاره به اینکه با سیستم و آرایش‌های مختلف تیم را چیدمان می‌کنیم، ابراز کرد: در فوتبال ایران سیستم بازی زیاد تعریف شده نیست و بیشتر به توانایی‌های بازیکن بستگی دارد.

وی با تصریح بر اینکه برخی از تیم‌های کشور با بودجه میلیاردی خود در دو بازی اخیر بیش از سه گل دریافت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: تیم داماش در بازی‌های قبلی تنها یک گل دریافت کرده است.

وی افزود: امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش در مسائل فنی تیم دخالت نمی‌کند و با توجه به بودجه‌ای که در اختیار داشتیم بازیکن جذب کردیم.

هرندی تیم داماش را بدون حاشیه خواند و یادآور شد: هیچ‌گونه حاشیه‌ای در تیم وجود ندارد و نشان می‌دهد تیم با مدیریت خوبی اداره می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با مشخص شدن اسپانسر جدید در سال‌های آینده بازیکنان خوبی را می‌توانیم جذب کنیم، خاطرنشان کرد: در بازی فردا شب تمام بازیکنان را در اختیار داریم و امیدواریم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های فوتبال داماش گیلان و پیکان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس از ساعت 22 فردا شب در ورزشگاه شهید عضدی رشت با قضاوت رسول رهبرفام و کمک‌های مهدی الوندی، محمد سیفی آذر، رضا عادل به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول