اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان:

برای پیروزی مقابل داماش به میدان می‌رویم/ مقابل استقلال شایستگی‌هایمان را نشان دادیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: در دیدار با داماش گیلان به دنبال پیروزی هستیم و برای رسیدن به این هدف وارد میدان می‌شویم.

برای پیروزی مقابل داماش به میدان می‌رویم/ مقابل استقلال شایستگی‌هایمان را نشان دادیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین جباری‌زاده صبح امروز در نشستی پیرامون بازی تیم آلومینیوم با داماش که فردا در استادیوم 20 هزار نفری بندرعباس برگزار می‌شود، اظهار داشت: دیدار برابر استقلال تهران توانست این موضوع را نشان دهد که تیم آلومینیوم با وجود جوان بودن اما با انگیزه، تلاش خود را برای حضوری موفقیت‌آمیز در لیگ برتر به کار بسته، این در حالی است که تیم استقلال با بودجه‌ای به مراتب بیشتر از آلومینیوم راهی لیگ برتر شده است.

وی با تقدیر از عملکرد بازیکنان آلومینیوم المهدی هرمزگان برابر استقلال تهران، اظهار امیدواری کرد: در دیدار برابر داماش گیلان فرصت‌های گل‌زنی هم‌چون دیدار هفته نخست از بین نرود.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان اضافه کرد: در این دیدار همه توان بازیکنان در زمین اجرا نشد و تیم آلومینیوم در هفته‌های آتی به مراتب آماده‌تر و قوی‌تر ظاهر خواهد شد.

جباری‌زاده با اشاره به اینکه در دیدارهای خانگی حضور هزاران هوادار هرمزگانی می‌تواند فشار سنگینی را بر حریفان وارد کند، تصریح کرد: از تمامی علاقه‌مندان به وی‍ژه فوتبال‌دوستان هرمزگانی تقاضا دارم با حضور در ورزشگاه خلیج فارس نخستین پیروزی زردپوشان هرمزگانی در مسابقات لیگ برتر را رقم بزنند.

وی با بیان اینکه شرایط در مسابقات لیگ برتر دشوار است، اظهار امیدواری کرد: با تجارب کادر فنی و تلاش بازیکنان بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای مرزداران خلیج فارس باشیم.

تیم آلومینیوم هرمزگان که برای نخستین بار هرمزگان را صاحب یک نماینده در لیگ برتر کرده است، در هفته اول مسابقات لیگ برتر در استادیوم آزادی مقابل استقلال تهران با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار کرد.

مسابقه با داماش در حالی در بندرعباس برگزار می‌شود که برای نخستین بار است که این شهر میزبان مسابقه‌ای در این سطح است.

استادیوم نوساز خلیج فارس که گفته می‌شود حدود 20 هزار نفر ظرفیت تماشاچی دارد میزبان نخستین دیدار خانگی زردپوشان است.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول