اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

میثاقیان خبر داد

احتمال حضور بازیکنان خارجی آلومینیوم در مقابل داماش / گرمی هوا به تیم اجازه تمرین نمی‌دهد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان با بیان اینکه آی‌دی کارت بازیکنان خارجی این تیم صادر شده است، گفت: به دلیل شرایط آب و هوایی تاکنون فرصتی پیش نیامده که بتوانیم این بازیکنان را از نظر فنی و تکنیکی محک بزنیم.

احتمال حضور بازیکنان خارجی آلومینیوم در مقابل داماش / گرمی هوا به تیم اجازه تمرین نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اکبر میثاقیان دقایقی پیش در نشست خبری قبل از بازی تیم آلومینیوم با داماش گیلان که فردا ساعت 22 برگزار می‌شود، ضمن تبریک فرارسیدن ماه رمضان گفت: این نخستین بار در تاریخ فوتبال هرمزگان است که طی آن این استان میزبان یک بازی لیگ برتری می‌شود.

وی افزود: ویژگی بازی فردا در بندرعباس به این است که پس از 12 سال از عمر لیگ برتر سرانجام این تیم توانست شاهد برگزاری مسابقات لیگ برتر در شهر خود باشد.

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان با بیان اینکه این نخستین تجربه بندرعباس در این عرصه است، ادامه داد: پذیرای تیمی از شمال هستیم که از نظر رطوبت و هوا تقریبا همانند بندرعباس است.

میثاقیان اظهار امیدواری کرد علاقه‌مندان به فوتبال با حضور در استادیوم نسبت به تشویق تیم آلومینیوم اقدام کنند.

وی بازی فردا را برای تیم آلومینیوم مهم خواند و افزود:‌ موفقیت در این بازی می‌تواند برای بازیکنان تیم بسیار مهم و تعیین‌کننده باشد.

میثاقیان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه مربی تیم داماش گفته است که برای کسب سه امتیاز به بندرعباس می‌رویم، ادامه داد: این طبیعی است که هر مربی برای تیم خود هر سه امتیاز را بخواهد همانگونه که بنده نیز در مورد بازی با استقلال در صورتی که هیچ شباهتی به این تیم نداشتیم، گفتم که برای کسب پیروزی به آزادی می‌روم.

وی افزود: تمام کارشناسان فوتبال این نظر را دارند که مهاجمان آلومینیوم در بازی با استقلال کم‌کار بودند که باید بگوییم بازی با استقلال جلوی آن همه تماشاچی شرایط خاص خود را دارد.

میثاقیان افزود: حتی بسیاری از بازیکنان ما نخستین بارشان بود که استادیوم آزادی را می‌دیدند.

به گفته سرمربی تیم آلومینیوم کار گروهی این تیم در مقابل استقلال فوق‌العاده بوده به نحوی که اجازه بازی‌سازی را به تیم استقلال نداده است.

میثاقیان با بیان اینکه تیمش در مقابل استقلال بر روی زمین خوب کار کرد، افزود: بازیکنان ما باور نداشتند که می‌توانند به استقلال گل بزنند وگرنه همان دقیقه سوم می‌توانستند در مقابل استقلال تهران به گل برسند.

وی افزود: مطمئنم با گذشت زمان همانطوری که بسیاری از مشکلات برطرف شده، آلومینیوم نیز روز به روز هماهنگ‌تر و پرقدرت‌تر خواهد شد.

میثاقیان از صدور آی‌‌دی کارت بازیکنان خارجی این تیم خبر داد و افزود: هرچند که این بازیکنان مشکلی برای بازی کردن ندارند اما باید گفت تمرین کردن در هوای بندرعباس آنقدر سخت است که حتی تاکنون نتوانسته‌ایم بازی سه بازیکن خارجی خود را محک بزنیم.

وی اضافه کرد:‌ باید یادمان باشد که آلومینیوم چطور و با چه سختی به لیگ برتر آمده است.

میثاقیان ادامه داد:‌ از همین رو و از آنجایی که باری در لیگ برتر بسیار سخت‌تر از لیگ دسته یک است، از تماشاچیان انتظار می‌رود با منطق و حوصله کافی بازی‌ها را دنبال کنند.

سرمربی تیم آلومینیوم در ادامه از استاندار هرمزگان و مدیر کارخانه آلومینیوم المهدی تقدیر کرد و افزود: با همدلی و تعامل می‌توان موفقیت آلومینیوم را رقم زد و باید گفت که برای جلوگیری از بروز حاشیه‌ها باید با جان و دل در کنار تیم ماند.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول