اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان:

داماش خطرناک‌تر از فصل گذشته است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه از نتیجه تساوی راضی هستیم، گفت: تیم داماش گیلان به مراتب خطرناک‌تر از فصل گذشته است.

داماش خطرناک‌تر از فصل گذشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسین فرکی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران پس از بازی هفته نخست دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس، با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌کردیم بازی جذابی برگزار شود و هر دو تیم در فضای خوبی کار کردند، اظهار داشت: در نیمه نخست نسبت به حریف برتری داشتیم و توانستیم گل اول را به ثمر برسانیم.

وی، با بیان اینکه روی اشتباه بازیکن خود، گل تیم داماش را دریافت کردیم، اضافه کرد: در مجموع عملکرد تیم ما به لحاظ مالکیت و ترکیب بهتر بود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، ادامه داد: در نیمه دوم حریف تلاش داشت تیم ما را تحت فشار قرار دهد و موجب شد تا ما دفاعی‌تر بازی کنیم، اما در مجموع نتیجه تساوی عادلانه و برای ما خوشحال کننده بود؛ زیرا در جوی بازی می‌کردیم که به نفع داماش بود.

فرکی، با تاکید بر اینکه تیم داماش به مراتب خطرناک‌تر از داماش فصل قبل است و انگیزه‌های زیادی برای تقویت خود دارد، عنوان کرد: تیم داماش بومی شده و دارای مشکلاتی است که من از آنها با خبر هستم.

این سرمربی فوتبال در ادامه گفت: داماش در این بازی به دنبال سه امتیاز بازی بود که ما اجازه ندادیم این اتفاق بیفتد.

وی، درباره داوری دیدار مذکور افزود: فغانی یکی از داوران خوب فوتبال کشور است و مورد خاصی از داوری را در ذهن ندارم و اگر موضوع خاصی باشد اظهار نظر نمی‌کنم و به داوری احترام می‌گذارم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، با اشاره به اینکه مردم خوزستان موجودیت فولاد را به خوبی می‌دانند، تصریح کرد: آنها انتظار دارند نتیجه‌ای بهتر از سال قبل کسب کنیم و اگر به سهمیه آسیایی دست یابیم خواسته آنها را برآورده می‌شود.

فرکی، اضافه کرد: شرایط تیم‌ها برای سقوط به دسته نخست و کسب سهمیه متفاوت‌تر از سال گذشته بوده و انتظار مردم از فولاد منطقی است.

به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال داماش گیلان و فولاد خوزستان در هفته اول دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس، در ورزشگاه شهید عضدی رشت به نتیجه یک بر یک دست یافتند.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول