اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

هیچگونه کم‌کاری از شهرداران پذیرفته نمی‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان با تأکید بر توجه شهرداران استان نسبت به ساماندهی امور شهرها و پاسخگویی به نیازهای مردم، گفت: در این مسیر هیچگونه کم‌کاری پذیرفته نمی‌شود.

هیچگونه کم‌کاری از شهرداران پذیرفته نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج علیرضا شهبازی دوشنبه شب در گردهمایی مدیران، روسا و ذی‌حسابان نهادهای عمومی استان کردستان در سنندج اظهار داشت: وجود شهرداران قوی و تلاشگر تضمین‌کننده فرماندارانی موفق در شهرستان‌ها خواهد بود و تعامل و هماهنگی این دو می‌تواند بسیاری از کاستی‌ها را جبران کند.

وی افزود: مردم کردستان شایسته بهترین خدمات بوده و باید مسئولان استانی به ویژه شهرداران با تمام توان در راستای ارائه خدمت به آنان گام بردارند.

استاندار کردستان به همه شهرداران شهرهای مختلف استان هشدار داد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن وضعیت نخاله‌های ساختمانی در ورودی شهرهای استان را ساماندهی نمایند و با بهره‌مندی از توان دستگاه‌های انتظامی و قضایی با افراد متخلف برخورد نمایند.

شهبازی افزود: در بحث اعتبارات هیچ مشکلی نداریم بلکه کارها بر اساس توقع و انتظارات خوب پیش نمی‌رود و شاهد نارضایتی مردم اکثر شهرهای استان نسبت به عملکرد شهرداری‌ها هستیم.

وی با انتقاد از گسترش ساخت‌ و‌ سازهای بی‌رویه در حواشی شهرهای استان و عدم شفاف‌سازی شهرداری‌ها نسبت به معرفی زمین‌های مناسب برای ساخت و ساز و ساماندهی این مهم افزود: هیچگونه کم‌کاری از شهرداران پذیرفته شده نخواهد بود و باید با تمام توان برای رفع مشکلات شهرها تلاش نمایند.

استاندار کردستان اظهار داشت: تقویت شهرداری‌ها زمینه‌ساز تقویت فرمانداری‌ها و ارائه مطلوب‌تر خدمات به مردم خواهد بود و باید شهرداران بدانند که شرایط کنونی کردستان بسیار ایده‌‌آل بوده و در فضای تعاملی و همدلی مردم و مسئولان استان باید حداکثر توان خویش را برای انجام طرح‌های بزرگ و کلیدی در شهرها به کار گیرند.

شهبازی خاطرنشان کرد: تقویت ارتباطات مردمی و پاسخگویی به نیازهای آنان باید به یکی از اولویت‌های شهرداران قرار گیرد چرا که مشارکت و تعامل مردم تنها عامل تضمین اجرای به موقع طرح‌ها و ارتقای شاخص‌های خدمات شهری به شمار می‌آید.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول