اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

شهرداران باید شهید باکری را الگوی خدمتی خود قرار دهند

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز گفت: شهرداران و مدیران امروز کشور باید در عرصه خدمات‌رسانی به مردم شهید باکری را الگوی خود قرار دهند.

شهرداران باید شهید باکری را الگوی خدمتی خود قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین که همزمان با 25 اسفند سالروز شهادت مهندس باکری فرمانده دلاور لشگر 31 عاشورا و نخستین شهردار شهید ایران در جمع مدیران ارشد شهرداری سخن می‌گفت اظهار کرد: منش، ایمان، معنویت، شیوه مدیریت، ولایتمداری و مردم‌داری سرلشگر شهید آقا مهدی باکری امروز به الگویی ممتاز برای تمام مدیران، جوانان و کارگزاران نظام تبدیل شده و هر مقطع از زندگی، مدیریت، فرماندهی و جهاد و ایثارگری این سردار بزرگ الگویی قابل اتکا برای نسل حاضر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی و مدیریتی ممتاز شهید باکری افزود: روحیه جهادی، مردم‌داری، و مدیریتی شهید باکری زمینه‌ساز شکل‌گیری مکتب و تفکری به نام تفکر باکری در کشور شده و امروز همرزمان و یادگاران این سردار دفاع مقدس و نخستین شهردار شهید ایران به تأسی از این روحیه و آرمان‌ها و آموزه‌های وی در عرصه سازندگی به ایفای نقش محوری می‌پردازند و رشد، توسعه و اقتدار امروز کشور مرهون حاکمیت همین روحیه جهادی در بین کارگزاران نظام است.

شهردار تبریز در ادامه با تأکید بر لزوم حرکت مدیران و کارگزاران کشور در مسیر آرمان‌های انقلاب، امام راحل و شهیدان و سردارانی چون شهید باکری گفت: ایران اسلامی امروز بیش از گذشته به این اصول اساسی نیازمند است و تفکر جهادی و ولایی شهید باکری در تمام ارکان نظام و در بین مسئولان و کارگزاران ساری و جاری است.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول