اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر:

محکومان دیه بالاترین آمار جرائم غیرعمد را دارند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر گفت: محکومان دیه بالاترین آمار جرائم غیر عمد را دارند.

محکومان دیه بالاترین آمار جرائم غیرعمد را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره اکبر محبی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد دیه در شبانکاره اظهار داشت: کمک به همنوعان ارزش و اهمیت بسیار زیادی دارد و به ویژه در ماه رمضان اهمیت بیشتری دارد.

وی افزود: کمک به زندانیان جرایم غیر عمد از مهم‌ترین فعالیت‌های ستاد دیه است و در این راستا با همکاری خیران برای بازگشت این افراد به جامعه تلاش می‌کنیم.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر خاطر نشان کرد: این ستاد افزون بر کمک‌های مردمی در قالب مذاکره با شاکیان نسبت به صلح و سازش و رضایت برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد نیز اقدام می‌کند و تاکنون به نتایج بسیار خوبی در این زمینه رسیده‌ایم.

محبی با تقدیر از مردم شبانکاره در کمک به ستاد دیه افزود: پارسال بخش شبانکاره در بین بخش‌های استان بوشهر مقام نخست کمک‌های مردمی به ستاد دیه را به خود اختصاص داد.

وی اضافه کرد: محکومان دیه بالاترین آمار جرائم غیر عمد را دارند و بعد از دیه نیز محکومان مهریه، بالاترین شمار زندانیان جرایم غیرعمد استان بوشهر را به خود اختصاص داده‌اند.

این مسئول یادآور شد: تلاش ستاد دیه استان بوشهر این است که کمک‌ها به صورت بلاعوض نباشد و از طریق وام زمینه بازگشت افراد را به جامعه فراهم کند.

امام جمعه شبانکاره نیز بیان کرد: کمک به آزادی زندانیان به عنوان توشه‌ای مهم برای آخرت محسوب می‌شود و همواره باید نسبت به کمک کردن به همنوعان اهتمام ورزیم.

حجت‌الاسلام عبدالرسول حمادی افزود: با توجه به اینکه همه افراد دربند، مجرم نیستند باید تلاش شود تا این افراد به کانون گرم خانواده خود بازگردند.

وی اذعان داشت: ماه رمضان برکات زیادی دارد و باید استفاده معنوی را از این ایام ببریم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول