اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

کشف 1400 کیلوگرم مواد مخدر/ انهدام 24 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در بوشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف یک‌هزار و 430 کیلوگرم انواع مواد مخدر و انهدام 24 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان بوشهر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

کشف 1400 کیلوگرم مواد مخدر/ انهدام 24 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حیدر عباس‌زاده صبح امروز در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: رشد 45 درصد کشف مواد مخدر در استان از ابتدای سال تاکنون بیانگر عزم جدی پلیس مواد مخدر در برخورد با این پدیده خانمان‌سوز است.

وی افزود: برخورد جدی با خرده‌فروشان مواد مخدر در محلات آلوده در شهرهای بوشهر، برازجان و گناوه در دستور کار است به طوری که 846 نفر از ابتدای امسال تاکنون که در تهیه و توزیع مواد مخدر دخیل بودند شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون 24 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان بوشهر شناسایی و منهدم شدند که آخرین مورد آن دو محموله از استان‌های جنوبی بود که حد فاصل شهرستان‌های تنگستان و دشتستان توسط پلیس کشف و شش متهم نیز دستگیر شدند.

عباس‌زاده گفت: در این مدت 176 ساعت کارگاه آموزشی در سازمان‌ها، مساجد، دانشگاه‌ها و مدارس برگزار و 6 هزار نفر نیز در این کلاس‌های آموزشی با موضوع مواد مخدر شرکت کردند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه مسیر ترانزیت مواد مخدر از خشکی به دریا رسیده از مسئولان ارشد استان انتظار داریم پلیس را در مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه از راه دریا حمایت کنند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان داشت: اکثر خودروهای توقیفی توسط ناجا بیش از 6 ماه است که در پارکینگ‌ها بلاتکلیف مانده‌اند و از دستگاه قضا انتظار داریم نسبت به تعیین تکلیف این خودروها اقدام کنند.

وی در مورد ابلاغیه جدید در مورد مراکز دولتی نگهداری و درمان معتادان گفت: بر اساس این ابلاغیه معتادان واجد شرایط توسط مراجع ذیصلاح صلاحیت‌دار مشخص می‌شوند و ضرورت تاسیس مراکز درمان معتادان باید به تائید کمیته درمان شورای مبارزه با مواد مخدر برسد.

عباس‌زاده ادامه داد: بر اساس این ابلاغیه امکانات لازم برای تاسیس مرکز درمان معتادان باید برآورد شود.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول