اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به قانون 12 ماده‏‏ای مصوبه هیئت دولت

سطح روابط عمومی‏های استان تهران ارتقا می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران با توجه به قانون 12 ماده‏‏ای مصوبه هیئت دولت، گفت: درصدد هستیم تا با استفاده از این قانون اقدامات لازم را برای ارتقای سطح روابط عمومی‏های استان تهران انجام دهیم.

سطح روابط عمومی‏های استان تهران ارتقا می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محمدحسین شفیق صبح امروز در جلسه شورای هیئت رئیسه روابط عمومی‏های شهرستان فیروزکوه که به ریاست سعید افشارنادری فرماندار فیروزکوه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اطلاع‏رسانی هدفمند و هنرمندانه در راستای خدمات دولت به مردم ضروری است.

وی افزود: هر شهرستان با توجه به وجود پتانسیل‏های موجود در حوزه روابط عمومی‏ها باید در راستای اطلاع‏رسانی خدمات شایسته دولت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کند.

شفیق با توجه به قانون 12 ماده‏‏ای که مصوبه هیئت دولت است، گفت: درصدد هستیم تا اقدامات لازم را در راستای ارتقای سطح روابط عمومی‏های استان تهران با استفاده از این قانون انجام دهیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‏الملل استانداری تهران گفت: اخیرا این قانون به صورت ابلاغیه به تمام ادارات کل، فرمانداری‏ها و شهرداری‏ها اعلام شده است.

وی ادامه داد: با ابلاغیه این قانون در راستای ارتقای سطح روابط عمومی‏ها با استفاده از اختیارات قانونی که در مجموعه این 12 بند آمده است، اقدامات لازم انجام خواهد شد.

شفیق تشکیل شورای اطلاع‏رسانی دولت را از برکات قانون 12 ماده‏ای دانست و طبق آخرین مصوبه که در اردیبهشت ماه سال جاری از سوی شورای اطلاع‏رسانی دولت ابلاغ شد، از ارتقای سطح ادارات کل روابط عمومی وزارت‏خانه‏ها به مرکز خبر داد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‏الملل استانداری تهران با اشاره به قرار دادن امکانات مناسب در اختیار روابط عمومی‏ها گفت: با حمایت همه جانبه، روابط عمومی‏ها می‏توانند در زمینه اطلاع‏رسانی خدمات دولت به مردم بیش از پیش موفق‏تر عمل کنند.

وی افزود: در کشوری که خدمت به مردم عبادت به شمار می‏آید، باید با انگیزه در کارها در راستای خدمت به مردم گام برداشته شود و به صورت هدفمند و هنرمندانه به مردم در سطح خوب اطلاع‏رسانی صورت گیرد.

شفیق با اشاره به پاسداشت یکصدمین سفر ریاست جمهور، از برتر شناخته شدن فرمانداری‏های فیروزکوه، ری و پاکدشت پس از بررسی‏های به عمل آمده و نظرسنجی‏های صورت گرفته از سوی استانداری تهران خبر داد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‏الملل استانداری تهران اضافه کرد: با برگزاری مراسمی با حضور استاندار تهران به عنوان رئیس ستاد پاسداشت یکصدمین سفر استانی دولت، از فرمانداران و روسای روابط عمومی‏های برتر قدردانی خواهد شد.

وی با اشاره به طرح مهر ماندگار تصریح کرد: دولت بنا دارد با اتخاذ تصمیمات لازم به منظور به اتمام رساندن طرح‏های مختلف و بزرگ در قالب طرح مهر ماندگار تا سال 92 با اختصاص بودجه ویژه علاوه بر بودجه سالانه اقدام کند.

شفیق اضافه کرد: با توجه به این تصمیم دولت در استان‏ها و شهرستان‏ها، زیرنظر بالاترین مقام اجرایی نسبت به تشکیل ستاد طرح مهر ماندگار با استفاده از ظرفیت روابط عمومی‏ها اقدام می‏شود.

انتهای‌پیام/ع10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول