اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین روابط عمومی نزاجا:

روابط عمومی‌ها باید بر اساس شرایط زمانی حرکت کنند

خبرگزاری فارس: جانشین روابط عمومی نزاجا گفت: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی مردم با دستگاه‌ها برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها در عصر حاضر مجهز به علم نوین شوند و همراه با شرایط زمانی حرکت کنند.

روابط عمومی‌ها باید بر اساس شرایط زمانی حرکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، نادر احدی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با کارکنان روابط عمومی یگان‌های لشکر 28 و تیپ‌های مستقل در سنندج از روابط عمومی به عنوان قلب تپنده دستگاه‌ها، سازمان‌ها و ادارات مختلف هستند، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها باید با بهره‌گیری از تجهیزات روز و ارتباط گسترده‌تر با رسانه‌های ارتباط جمعی به سمت پویایی و نوگرایی حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت روابط عمومی‌ها در چند سال اخیر قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست، اضافه کرد: فعال‌تر شدن روابط عمومی‌ها در بخش درون‌سازمانی موجب ارتباط نزدیک‌تر کارمندان ادارات با مدیران و سایر دستگاه‌ها و مردم شده است.

به گفته وی، استفاده از نیروهای متخصص در روابط عمومی‌ها نیز اقدامی ارزنده‌ای در راستای تقویت و توسعه روابط عمومی‌ها در هر اداره و سازمانی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک روابط عمومی امروزه باید در عرصه‌های مختلف به ویژه رسانه، خبرگزاری‌ها و ادارات و ارگان‌های دولتی پویا و فعال باشد.

جانشین روابط عمومی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در جوامع امروزی هر نهادی که فاقد روابط عمومی و تبلیغات باشد محکوم به نابودی است بنابراین فردی که در یک نهادی مسئول روابط عمومی است باید ارتباط تنگاتنگ با سایر ادارات و ارگان‌ها داشته باشد.

وی در پایان با طرح راهکار و روش‌های نوینی برای ارتباط کارکنان روابط عمومی لشکر و یگان‌های مستقل با روابط عمومی نزاجا تصریح کرد: اقدامات و برنامه‌های روابط عمومی لشکر 28 پیاده کردستان در زمینه انتشار اخبار مراسمات ملی و مذهبی خوب و قابل توجه است و باید این مهم تقویت و مستمر شود.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول