اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

بازی غربی‌ها در سوریه نتیجه احساس خطر رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بازی غربی‌ها در سوریه نتیجه احساس خطر رژیم صیونیستی از تحولات منطقه است.

بازی غربی‌ها در سوریه نتیجه احساس خطر رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌‌شاهرودی در همایش مشترک ائمه‌ جمعه و جماعات و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات استان کردستان که با حضور استاندار، معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس، فرمانده سپاه ناحیه سنندج، ائمه‌جمعه و جماعت استان و جمعی از مسئولان در سپاه ناحیه سنندج برگزار شد، اظهار داشت: به خطر افتادن موجودیت رژیم غاصب صهیونیستی به‌ واسطه بیداری اسلامی مردم منطقه مهم‌ترین دلیل اقدامات تروریستی علیه دولت و ملت سوریه به پشتوانه غربی‌ها و برخی دول مرتجع منطقه است.

وی گفت: بازی غربی‌ها در سوریه نتیجه احساس خطر رژیم صهیونیستی از تحولات منطقه و تنگ‌شدن حلقه محاصره این رژیم غاصب است.

‌حسینی‌شاهرودی تأکید کرد: در شرایطی که رئیس‌جمهور آمریکا مهم‌ترین مسئله برای کشورش را حفظ موجودیت اسرائیل عنوان می‌کند و هنگامی که دیکتاتورهای دست‌نشانده غرب یکی پس از دیگری در نتیجه بیداری اسلامی مردم منطقه سرنگون می‌شوند، متحدان این رژیم مجعول به زعم خود در صدد از بین بردن محور مقاومت برآمده و با تمام توان به میدان آمده‌اند.

وی به سخنان جانشین دیکتاتور مخلوع مصر در خصوص قائل شدن جایگاه ویژه برای ایران اشاره کرد و گفت: چنانچه سران کشور‌های اسلامی بخواهند در کنار ملت‌های خود باشند باید به خواست ملت‌ها تن داده و در برابر جبهه استکبار قرار گیرند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به تحریم‌های غرب علیه ایران اشاره کرد و گفت: تحریم‌های اقتصادی دشمن از عنایات خداوند به ملت بزرگ ایران است و این تحریم‌ها در نهایت به نفع مردم خواهد بود.

وی رسیدن به پیشرفت‌های خیره‌کننده برای کشور را موهبتی ناشی از تحریم‌های 30 ‌ساله دشمن دانست و گفت: هرگاه قدرت معنوی در کنار قدرت مادی قرار گیرد افتخارآفرین خواهد شد.

‌حسینی‌شاهرودی در بخش دیگری از سخنانش یکی از برکات ماه مبارک رمضان را افزایش قدرت معنوی انسان دانست و گفت: یکی از مسائلی که در ماه مبارک رمضان مورد توجه قرار می‌گیرد و شاید حکمت این ماه هم باشد توجه به بعد معنوی در زندگی نوع بشر است و روزه یاری‌گر انسان در پیدا کردن راه خواهد بود.

وی افزود: خداوند برای غلبه بر مشکلات، انسان را به نماز و صبر که به صیام تعبیر شده است توصیه می‌کند، چراکه این اعمال ارتباط انسان با خدا را محکم کرده و موجب می‌شوند مخلوق هرچه بیشتر با خالق خویش مأنوس شود.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: اقامه نماز هم سبب زنده شدن یاد خدا در درون انسان می‌شود و یاد خدا اگر در درون انسان زنده شود قلب آرامش پیدا خواهد کرد.

وی در پایان سخنان خود ماه رمضان را متعلق به همه انسان‌ها دانست و از درگاه خداوند سبحان درخواست کرد که توفیق بهره‌گیری از برکات این ماه بزرگ را به همه مسلمانان عنایت فرماید.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول