اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل کمبود اعتبارات مالی

احداث خانه پرستار چهارمحال و بختیاری به تاخیر افتاده است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری چهارمحال و بختیاری گفت: به دلیل کمبود اعتبارات مالی احداث خانه پرستار این استان به تاخیر افتاده است.

احداث خانه پرستار چهارمحال و بختیاری به تاخیر افتاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهرام مرادی بعد از ظهر امروز در دیدار اعضای نظام پرستاری این استان با نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: نظام پرستاری این استان در حال حاضر به 2 هزار پرستار عضو و یک‌‌هزار پرستار غیر عضو این استان خدمات ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه نظام پرستای یک نهاد صنفی است، افزود: این نهاد در راستای دفاع از حق و حقوق پرستاران و پیگیری مطالبات و مشکلات آن‌ها فعالیت می‌کند.

مرادی با بیان اینکه نظام پرستاری هیچ منبع درآمدی ندارد، تصریح کرد: برهمین اساس در تامین اعتبارات مالی و وسایل مورد نیاز این نظام با مشکل روبه‌رو هستیم.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نظام پرستاری این استان یک نظام نوپاست و از سال 82 کار خود را آغاز کرده که لازم است از سوی نهادهای ذی‌ربط حمایت شود.

مرادی از احداث خانه پرستار این استان خبر داد و گفت: برای احداث این خانه زمینی در نظر گرفته شده که هنوز در پرداخت بهای این زمین با مشکل روبه‌رو هستیم به طوری که یک سوم از مبلغ آن هنوز پرداخت نشده است.

وی با بیان اینکه 80 درصد پرسنل بیمارستان‌ها، پرستاران هستند، افزود: پرستاران در سه بخش اورژانس 115، اتاق عمل و خانه‌های بهداشت به فعالیت مشغول هستند.

مرادی ادامه داد: پرستاران همچنین در سه سطح درمانی، بازتوانی و بهداشت به ارائه خدمت می‌پردازند.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری چهارمحال و بختیاری بر ضرورت حمایت از پرستاران تاکید کرد و گفت: پرستاران نقش مهمی در جامعه ایفا می‌کنند که باید از این قشر مهم حمایت و در راستای رفع مسائل و مشکلات آن‌ها اقدام کرد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول